Gå til innhold

Ååååå, som jeg håper nå!

Anbefalte innlegg

Har vært skikkelig trøtt, uttafor og småkvalm i dag..

Fra ca fire tiden utviklet det seg til halsbrann/ sure oppstøt og kvalmen ble kraftigere.

Blei liggende over dassen å bare brekke meg i ca 20 min i elleve tiden.(kastet bare opp litt)

kvalmen gir seg ikke, men har roet seg litt ned.

Å gud som jeg håper på en positiv test i morgen.

Er da 5 dager over IKM.

Føler litt på meg at det har gått denne mnd :)

Er i tilfelle 4+5 nå :)

Krysse fingrenne jah!!

Fortsetter under...

hie hei :)

Har dlri gått over tiden før, så er rare greier.

Fått skikkelig rare tester de to siste dagene.

Er liksom en strek der, men heelt umulig å si om det er farge i dem.

Skikkelig diffuse med andre ord.

Men hvis det er sv.kvalmen som har slått inn i kveld, så håper jeg at det gjør seg gjeldende på test i morgen tidlig :)

Krysser alt jeg har for deg den 28 :) :) :)

På tide med flere barn i slutten av 07 :P hihi

Håper virkelig at du er gravid nå men jeg hadde det på samme måte for ett par uker siden. Men denne virus som er på gang kan ha skylla :( det var de hos meg

Jeg var 5 dager over IKM, kvalm, svimmel osv.osv... men den forferdelige TR kom og vi prøver nå igjen. Jeg tok tre tester både på ettermiddagen og på morgen men alle var negative. Jeg blir bare såååå skuffet av de negative testene men HÅPER VIRKELIG DU ER KVALM PGA GRAVIDITET

LYKKE TIL I MORGEN

Skal logge meg inn når jeg våkner etter nattvakta i mårra.. for å se hva du har testet:).. spent !!:)..

har du tempet endel ??-- som du ser under et annet innlegg fra meg så er jeg forvirra nå.. kanskje du vet?

Annonse

Uff, skjønner ingenting jeg nå.

Aløle disse symptomene, og null tegn på mens....

Også blir ikke testene mine pos :(

Jeg skjønner ikke en dritt.

Kroppen min har aldri gjort detta før.

Vet jo også når jeg hadde el (gu tok ul) så den er jo ikke forsinket heller...

blææææææh

skal man liksom bare være tolmodig å vente spent nå da?

Det hjelper vel kanskje ikke å ta en test hos legen heller?

Det kan vel hjelpe å ta en blodprøve hos legen? Da ser dem jo nøyaktig kor mye hcg du har i blodet....og om de er over normalen. En vanlig urintest hos legen e vel nesten de samme som å ta hjemme..?

De skade jo ikkje å dra til legen!

åå kor kjedeli.. men æ krysse nu fingran for dæ forde. å håpe du e gravid. e 12 daga over i dag, å får bare negative testa. e svimmel, å har sure oppstøtt, masse stikninge/samentreknike nederst i magen, åsså må æ tisse HELE tia. så æ håpe nu, men æ orke ikke kjøpe nye testa før d har gått en uke til. æ testa ikke el, så kan hende æ har hatt forsinka el. så vi får se. krysse fingrene:)

emsen, sjeroks og trine :)

tuuusen takk jenter.

synes liksom at det begynner å bli min tur i køen også. he he

får vel bare prøve meg å roe ned, kan jo bli sinnsyk og gal av mindre. haha

tar å ringer gynekologen min i morgen jeg, å hører hva hun sier.

hun følger meg jo også opp rundt dette med utredning, og hun ville vite med en gang det skjedde noe...

dette teller vel kanskje ikke som pos. test, men det nermeste jeg kommer :P hihi

Annonse

Heia Liovr!

har ikke vært her inne på kjempelenge for æ blei så lei mæ sist, men håpa virkelig dette går rette veien for dæ! ser på andre innlegg her at du ikke får sterkere testa, men håpa d kommer sæ etterhvert!!

LYKKE LYKKE LYKKE TIL!! :) :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...