Gå til innhold

bleieskift og nattesøvn

Anbefalte innlegg

vi skifter rundt 22-24 om kvelden, men sover gjerne til 10(helg)/ 8 til vanlig dagen etter, når vi våkner da er det ofte fult av tiss(av og til lekkasje) skal prøve med større bleie om natta nå. skifter ikke så lenge det er tiss om natta, spiser rett før vi legger oss- 3- 7- og når vi våkner. hvor lenge sover deres og hvor mye sover de om dagen(vi sover lite da pga vi sovner fra 8- 9 om kvelden)

har av og til vært uheldig å sovnet under amming kl 3 når det har vært avføring i bleien, men at det har gått bra, vanskelig å holde seg våken, er det bare meg som blir trøtt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8277622-bleieskift-og-nattes%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dete r lett å sovne, men det er ingen krise. Bare sørg for at babyen har egen dyne, og ikke ligger under samme dyne som deg. Anngående bleieskift så er det ikke sikkert en større bleie blir bedre. Det virket helt andre vein her. Vi bruker pamper str en, men jeg tenkte i forigårs at jeg skulle prøve en bleie i str to om natten siden vi ofte ikke skifter bleie før om morgenen igjen. Det slo helt heil, og ble det første natten ewer at vi har hatt tisselekasje... Str en er vist enda et bedre alternativ her. Str to ble vel ikke tettsittende nok elelr noe. Ut kom tisset i hvertfall.

Har vært oppe ca kl 3 og 7 på natta og ammet. Stort sett sjekket og skiftet bleie da. Men gjør det i mørket på badet (bare lys fra en temp.måler der,,,), fort gjort, og ikke så grundig som på dagtid...

Tar det igjen med mye kos og grundig vask etc når vi skifter på dagen.

De siste 2 nettene har vi ammet ca kl 24 ogs¨har hn ikke våknet før kl 5 - yuhu ;) Også er det opp igjen i nitida...

vi har lekkasjer med libero og pampers baby dry. Lite vits i at stumpen er tørr når pysjen og senga er våt... Pampers active fit derimot, funker som fjell. Null lekasje. Vi skifter på natta kun ved bæsj. Og så sover hun jo fra 22 til 05...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...