min første hjerteknuser Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 noen erfaringer?? da tenker jeg på sportsdelen, for bagen må av uansett...
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Nå blir jeg sikkert skutt, men det tror jeg ikke går... Vi hadde golf og vår Teutonia Fun fikk akkurat plass, har endel venninner som har quinny'n og den er jo halvannen gang så bred omtrent... Men jeg har som sagt aldri prøvd, godt mulig det går dersom du tar av hjul og sånne ting, men den vognen er jo forholdsvis bred..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 nja, jeg er egentlig litt i tvil... vi har teutonia s3, og hadde golf leiebil her. (ikke stasjonsvogn!). vogna gikk IKKE inni, måtte legge ned 2 av baksetene når vi skulle i barnehagen... var helt håpløst... vi har også hatt freestyle, og den er bredere enn s3`en, så jeg kan aldri tenke meg du får det til altså...
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Det går!!!!! Jeg har putta den inn i en polo, men du må ta av hjula, da går det så greit att...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå