Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såå lyst å være med... hadde vært så koselig å se dere igjen. hmm.. skal til tannlegen kl 8.45, den dagen det er treff.. og er ferdig der 09.. så da er det 2 timer der jeg ikke har noe å finne på, og CC åpner ikke før 10.. det var dumt!! ellers hadde jeg blitt med.. kanskje neste gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg...

Sendte en sms til Ingrid etter at jeg fikk sms av deg før i dag. Har ikke sendt til de andre for de har hatt dåp i dag... Men vi har veldig lyst til å møte deg på cc en dag.. Gleder oss til å se Emma og deg igjen:)

Har du noen dager som passer bedre enn andre?? Jeg kan ikke på fredager, for da er det babysvømming.

Håper de andre blir med også:)

Klem

Skrevet

Hallo:) jeg har ingenting fast i uka.. så passer egentlig når som helst her.. hadde vært kjempekoselig å sett dere igjen ja! gleder meg massemasse.. og Emma er verdens skjønneste!

klem:)

Skrevet

Ja det hadde vært kjempe moro!

Noen som har forslag? trille treff eller cafê treff?

Skrevet

Hei.

Tror det passer bra med et cc treff. Synes det er litt vanskelig å trille med så mye snø jeg da...

Akkurat nå sliter jeg med influensa, og har dåp på søndag..... (Og Leander har begynt å hoste og bli tett )Så må vente litt med treff for min del, men kan dere ikke komme med forslag da????

-Vet at Heidi, Monica, Ingrid og Janne også vil på et treff:)

-Håper vi blir en gjeng da!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hej Lene

Jag slänger mig också med på träffet om det är OK.

Blir har inget att göra och det blir mest gåturer på Nordlia.

Skrevet

Hei Sara.

-Her er det bare å slenge seg på!

Kjempkoselig:)

Fint å gå turer i Nordlia da, men best om sommeren. Funderer som sagt på å bygge uti der vi og nå!!!

Savner Nordlia som bare det!!!

Vi sees i morra da!

Skrevet

Oj hvor i nordlia bor du?

me bor også i nordlia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...