Mor til tre sjarmtroll=) Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Hei, e det noen hær som har vært eller e ute av sin egen symfysekurv? va hos jordmor på torsdag, og ho måtte stirre lenge på den før ho sa ka som va "problemet". e i uke 38+0 i dag så det får mæ litt i panikk modus. Noen som vet ka som blir å gjøres videre vist det vise sæ at æ stig mer? må æ på måling av bekken? og evt. vurderes for keisersnitt? på forhond takk for svar=)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hvor høyt er sf-målet ditt? Jeg hoppet også av kurven og jeg er på vekst estimering hver 14 dag, skal settes i gang snart pga stor baby. Er i uke 39+4 de ville vente lengst mulig på en spontan fødsel siden jeg er 1 gangs. Har ikke vært snakk om bekkenmåling men det har vært snakk om keisersnitt hvis fødselen ikke ser ut til å gå som planlagt.
lettereforvirra Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ja, da er jeg spent på hva dere begges symfysemål er! Jeg hadde i uke 35 mål på 36, og venter stort barn. Men hvor stor det er vet jeg ikke enda for det har jeg ikke fått vite. Bare at det er allerede over tre kilo. Hadde blitt veldig glad for svar !
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 sf var 38 i uke 36 og er 35 nå i uke 39 hodet er festet godt nede i bekkenet jeg venter stort barn som antas å være over 4kg nå muligens 4,5kg skal etter planen settes i gang til uka har time til vurdering på onsdag da skal det sjekkes str på babyen og modning for min del huff gleder meg ikke særlig til sjekk av modning.
godiva med 3 gull Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 har noen av dere målt på ul.? SF målet behøver slett ikke å gi noe ordentlig svar på hvor stor babyen er... FIkk selv en jentet på 4,9 kg som førstegangs, så det går somregel fint å få dem ut.
Mor til tre sjarmtroll=) Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2007 du.. det kommer no ann på om du har stort nok bekken til det og.
Mor til tre sjarmtroll=) Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2007 æ va på kontrollen på torsdag, og da va den på 36. ho sir at det e nok helt sikkert en onge på over 4 kg, men på min første gikk æ ikke sånn ut av kurven og ho va født på normalt vis og 4240 gr. har stegge nokka forferdeli de siste uken. ANGST! og nærmeste sykehus som kan utføre keisersnitt e 3,5 tima unna. æ bor langt ut på landet. æ har ønska mæ dit når fødseln starte fordi ongen e så stor. vi har jo ei fødestue til, men det e ikke nokka beredskap dær til nokka ekstraordinært. Æ e så redd for den fødseln hær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå