Gå til innhold

Kjære evigoptimist :-))

Anbefalte innlegg

- nå nærmer det seg vel teste-tid for deg ??!!

Så godt å se at dere har kastet dere inn i prøvingen denne måneden, det blir utrolig spennende å følge deg de neste dagene...

Unner deg av hele mitt hjerte at du får en spire igjen, håper det klaffer raskt og at alt går bra denne gangen !! Og- tenk om du kunne fått et svangerskap med bare bittelitt kvalme ?!

Jeg fikk selv tantebesøk for 2 dager siden- hadde egentlig ikke forventet noe annet heller. Etter at skuffelsen har lagt seg, kjenner jeg at det faktisk blir godt med en måned ekstra til å "komme meg" på (det trenger ikke å bli mer, synes jeg......)

Føler på en måte at både kropp og sinn trenger litt mer tid, men siden vi alltid har slitt for å bli gravide, vil jeg ikke "kaste bort" noen prøveperioder, så derfor står vi nå på :-))

Måtte du være av de heldige denne måneden !

Ønsker deg masse lykke til- håper på positiv test for deg !!!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8276714-kj%C3%A6re-evigoptimist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei *BLÅFUGL*

Så koselig at du husket på meg!!!! ))))klemmer((((

Ja, nå nærmer det seg testtid.... Er litt uggen, litt ømme bryster - men har ligget i influensa i ei uke, så klarer ikke helt å tyde tegna....

Vi begynner vinterferien nå og drar på en liten tur fra tirsdag til fredag

( kan jo bli veeldig lenge til jeg orker det neste gang...)

Har ikm ( tror jeg da..) onsdag, men vil vite sikkert før vi drar, (slik at jeg rekker innom kvinneklinikken for å få med medisiner, hvis jeg er gravid da...). Tror jeg tester meg mandag morgen, hvis jeg klarer å holde meg - testen ligger og venter...

Mange hvis`er her.... blir veldig spennende!!!! Blir ikke altfor skuffet om det ikke klaffer denne måneden, er vel egentlig mer skummelt hvis det går i boks med en gang.... da braker det jo løs igjen - wæææ, det er skummelt det.....

Godt å høre at du ikke gikk helt i kjelleren da du fikk besøk denne måneden. Det er godt med litt tid til å komme seg på - bare det ikke blir altfor lenge.... Neste gang, da sitter`n vet du! =))

Håper inderlig at vi lykkes begge to! Nå må det vel snart være vår tur??!!

Ha en fin søndag =)) ( Og kryss gjerne alt du har for meg...)

Mange klemmer fra

Hei igjen evigoptimist!!

Så lurt å ta en liten ferie mens du ennå har sjansen !! Det høres ut som om spennende dager ligger foran dere.

Hvilke medisiner er det du eventuelt skal begynne med når du blir gravid? Jeg settes på AlbylE og Crinone neste gang, med overgang til Fragmin i ca 26-28 uke. Skal ellers ha tett oppfølging fra sykehuset.

Ser også med blandede følelser fram til evt pos test- det er jo det jeg ønsker, men vet at det blir veldig tøffe måneder både fysisk og med mange bekymringer. Har vel nesten glemt hvordan det var å være "normalt" gravid, som jeg var med de første... Men, først skal altså spiren sitte!

Synes at det høres lovende ut for deg- uggenhet og ømme bryster er jo et godt tegn :-))

Vi drar på ferie nå, men jeg får med ujevne mellomrom tilgang til pc, så følger nøye med ....

Krysser fingre og tær, ski og staver m.m. for at spiren er i boks hos deg!!

Lykke til- håper du tester posistivt - venter spent på liten oppdatering.... :-))

Ha en strålende søndag du også!!

Mange håpeklemmer fra

Hei BLÅFUGL!

Koselig å høre fra deg igjen!

Har blitt lovet tett oppfølging, hyppige ul, daglige hcg sprøyter - (og har tenkt å prøve å krangle meg til albyl/fragmine også.) Hcg sprøytene var visst et alternativ til crinone... ikke vet jeg, har kommet til at nå vil jeg prøve ALT..... så lenge det ikke skader baby`n da......

Ferien er strategisk planlagt, med tanke på at jeg helt sikkert blir dårlig når jeg blir gravid igjen.... Godt for ungene å føle at vi iallefall hadde en fin vinterferie ( forhåpentligvis da..) Sommeren ifjor ble traurig.. jeg var dårlig hele tiden, og mistet da jeg endelig kom meg litt.

Veldig spent nå............. Går liksom litt på utsiden av meg selv idag. Nå skal vi på fastelavensbesøk hos besteforeldre:

Ha en fortsatt fin søndag - og en strålende vinterferieuke!!!!

Klemmer fra

Hei på deg evigoptimist-

det tok litt tid før jeg kom "på nett" i dag- det er et sinnrikt system av duppedingser og programvare som skulle til for at jeg fikk logget meg på- men min kjære klarte det til slutt :-)).

Håper at du ikke har mistet håpet for denne måneden- symptomene dine peker jo i riktig retning, synes jeg!!

Har hatt en fin dag i dag- hele familien har kost seg på ski, og med Ludo og peiskos i kveld. Kan ikke la være å tenke på at vi egentlig skulle forberedt oss på fødsel om et par uker...

Men godt å ha en "normal" ferie her i gården også- sommerferien var- som hos dere- ikke noe særlig tess. Jeg klarte en uke før kvalmen tok meg skikkelig, og resten av familien måtte ta de neste utfluktene uten meg. De klarte seg jo heldigvis bra, men det ble jo en spesiell sommer for oss alle...

Så godt å høre at du også er i så "trygge hender" som mulig- det er bra å vite at en skal bli tatt godt vare på fra sykehusets side om underet skjer igjen...

Fortsetter kryssingen for dere, jeg- skal ikke se bort fra at det blir noen skikryss i morgen også... :-))

Ønsker dere en fin vinterferie, evigoptimist- du skal se at du kommer tilbake uten kjipetante i bagasjen !!

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...