Gå til innhold

Hvor langt er vi på vei nå?


ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 6+5, i alle fall hvis jeg har forstått rett. har rota mye med disse dagene i forhold til ukene.. Jeg er ialle fall i uke 7, uke 8 begynner på mandag. Stemmer det da at jeg er 6+5, eller er jeg da 7+5 slik jeg først trodde?

 

*forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er du i din 7. uke, altså 6+5 slik du skriver. Mandag er du i din 8. uke, altså 7+0. 7 fullgåtte uker og 0 dager! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*Titte på klokka*

 

Nå kan jeg si 11 + 6 faktisk.

 

Det betyr vel at jeg hopper over til 2. trimester i morgen????

 

Blir ikke det riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det! Bare ta en titt på hva jordmor har skrevet under overskriften på 1 trim. Så deilig da.... Godt at tiden går :o)

Lykke til da :o) Nå er du vel litt nærmere den perioden mange begynner å handle litt babyutstyr for alvor - det er moro det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Minni m mirakel" var fint nick!

 

Takk!

 

Har tenkt på handling av klær og utstyr, men det er fortsatt litt skummelt-spennende syns jeg.

Venter nok litt til. Bare min egen mor som har tatt strikkepinnene fatt for lengst!

 

Kan jeg få spørre hvor langt du er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10+2.. Det går endelig fremover! 12 dager igjen, så kan jeg sprette inn på 2.trimester. Som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+1 idag,så på lørdag hopper jeg med glede over i 2. trimester. Husker da jeg fant ut at jeg var gravid, så virket det så uendelig lenge til, men nå er det bare en uke igjen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+1 i følge mine egne beregninger, og fremdeles virker det hele helt surrealistisk! Krysser alt jeg har av legemsdeler i håp om at alt går bra! Skal til legen for første gang mandag om en uke... Dette blir spennende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...