Gå til innhold

tester der etter at dere tror dere har hatt el også?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tester med tester fra billigtester..

nådde min sterkeste strek forrige fredag. har testet etter det og da har den bare blitt svakere..

det som er med billigtestre er at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. det var ikke min. men de sier også at dersom man har veldig kort stigning i det hormonet som slår ut på en el-test kan det hande at man må teste flere ganger i løpet av en dag for å få med seg stigningen.

satser på at deter tilfelle hos meg og at jeg hadde el i løpet av forrige helg..

Mine streker var veldig like, men når jeg så nøye på den var den ikke like sterk. Men satser på det du sier om at det kan utgjøre forskjell bare iløpet av dagen. Neste dag tresta jeg ikke, men hadde sex, og dagen etter det igjen var den helt klart svakere. Og en dag før de var ganske like, også ganske mye svakere... Synes det er litt for lite fakta å finne om denne tydingen av tester...

Annonse

jeg har lagt merke til at streken blir sterkere når el nærmer seg for så og bli svakere etterpå.Vel og merke så har jeg aldri fått test streken sterkere enn kontrollen men tolker det som positivt når streken er på det sterkeste! Syns egentlig de billige er veldig vanskelig å tolke så jeg kjøpte meg digital i tillegg.

min har ogaå bare blitt "nesten like sterk", men nå er jeg altså usikker på om det kan stemme så tidlig i perioden. Om ikke mine sykluser varierer veldig da. Det er vanskelig dette her, for en uerfaren...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...