Gå til innhold

Enda ingen sex lyst, flere??


Mamman til Emil Andre

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om d er bare mei, har absolutt ingen lyster, tenker ikke på det en gang.....Samboeren min er ganske fustrert ja!!

Når kan man egentlig forvente at lysten skal komme tilbake, kommer dn tilbake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg har klart å få to barn til etter det første, så kommer den tilbake, ja;-) Etter førstemann var det bare noen uker, så har det bare blitt litt lenger mellom hver! Men det ordner seg etterhvert ser du! Det er bare litt for mye av kroppen som er barnet sitt, enda:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tar tid ja... Det er vel først og fremst energien det står på her. Og at snuppa ikke sover i samme rom(nå er hun flyttet over)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første 2 - 3 mnd fristet det ikke så veldig mye!! Men nå er sex livet så og si det samme som før - veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde null lyst de første månedene,men nå er det kommet seg og er nesten som før. Men det går jo selfølgelig litt opp å ned i perioder. sambo har heldigvis skjønnt at hvis han hjelper mye til å avlaster meg litt,så har jeg å mer overskudd til andre ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde ikkje så god lyst, men etter eg slutta på cerazette så har den komt=) og så blei humøret bedre også... e ikkje berre berre me dei pillane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen lyst her enda, synes alt er så stress til tider, så den tiden vi har uten barn blir til at vi bare slapper av og koser oss sammen med god mat og en film, eller legger oss tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...