Nilena Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Mine to barn har norske navn fra før, og vi har nå falt for Kine som passer godt sammen med de to andre... hva synes dere om Kine? Det som er så snedig er at vi gikk igjennom flere navn som vi kunne tenkt oss, men har en liten følelse av at Kine er det som passer... Vi bestemmer oss selvsagt ikke før tuppa kommer ut - i tilelle det ikke er ei "Kine" om dere skjønner... De navnene vi har "falt" for er Kine, Hilde og Julianne... Synes alle tre er fine egentlig, så det blir spennende å se når hun kommer ut "hva hun er"....
snartmammafor2:) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Av de navnene liker jeg Kine best.Det er et veldig fint og "rent" navn å uttale.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Skjønner hva du mener:) Det er godt å ha noen navn å velge mellom for det er ikke sikkert det er Kine som kommer til verden:) Kine er veldig fint navn da og jeg selv heter Hilde og er godt fornøyd med det navnet må jeg innrømme Og jeg tor ikke det er så mange som får navnet Hilde idag. Var veldig pop på 70-tallet mener jeg, så det er på tide at noen tar tak i det igjen, hi hi;)) Selv tror jeg at jeg får en liten gutt og han skal hete Ole:) Enkelt og greit og et utrolig skjønt navn til både en liten gutt og en voksen mann. Så jeg får lille Ole tror jeg da:) Og vi har begge gode, gamle etternavn, slike stedsnavn, så Ole passer perfekt. Lykke til med valget!
Nilena Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Godt å få litt synspunkter da... Kan jo selvfølgelig skje at vi endrer mening underveis, men jenta får et langt etternavn og da er det greit med et fornavn og gjerne et kort ett med grei uttale... Vi får se da.. Like spennende å se nurket denne gangen også...nr tre her da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå