plutseligbolle Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg var så opptatt av å lage det fint til babyen skulle komme, at jeg glemte å tenke på at det kanskje ikke er så sunt for henne at vi pusser opp soverommet nå... Er jo enda ni uker til termin men nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. Miljømaling har vi ikke kjøpt, og vi må jo sove der fra snart uansett. Kan prøve å skru opp varmen en del om dagen for å svi av litt avgasser men huff dakar liten. Er det noen som har noen gode råd å komme med her?
mayaya Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 luft, luft, luft... Det er nok det eneste du kan gjøre... Men med ni uker igjen, så går nok det kjempefint!! Vi har nettopp malt barnerommet selv vi, har 35 dager igjen (malte for ei uke siden), men vi har jo bare ikke fått gjort det før.. Kjenner ikke antydning til lukt der allerede da, så innen 5 uker er nok det meste ut :-)
FrkVissVass Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 er det eget rom? eller deres soverom? luft hver dag da? å varm opp på kvelden?
snartmammapåny Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Pusser opp vi og. Soveromm, stue og kjøkken. 6 uker til termin, men satser på at det meste av avgasser har forduftet til den tid.. Går nok bra;)
plutseligbolle Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 Jeg leste om opp-pussing og graviditet, og der sto det at man helst burde vente 6 MND! før en nyfødt fikk flytte inn i et nymalt rom... Men men, man kan jo ikke være perfekt i alt på en gang. Vi får gjøre så godt vi kan, bedre er det vanskelig å få det....
mayaya Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Du må huske, at alt som står i bøkene som trygt, sikkert er doblet i alle ender, for de vil nok ikke ha noe på seg i etterkant... Nesten som å skrive på kaffekoppene at innholdet er varmt ;-p Nei, alt med måte, men luft det dere kan, og ikke opphold deg der mer enn nødvnedig i graviditeten heller. Dette går nok bra, skal du se! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå