mamsen-til-2 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Kan du ta en liten titt på oss??? Når blir vi gravide igjen? Kjønn? Hvor mange? Han 301079 Jeg 090780 Venter spent på svar=)
Håperjo Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Du er litt utålmodig etter å prøve nå? Jeg føler du har en gutt som er litt liten ennå, ca. året el? Jeg får best opp personer som gir meg litt opplysninger, og ditt innlegg er litt knapt..men jeg skal prøve. Jeg får opp månedene april og oktober på dere, kanskje barnet du har er født eller unnfanget i en av disse? Jeg ser vanligvis når et barn blir født, dvs ikke når det unnfanges, men du spør jo om når dere blir gravide igjen, så da har jeg litt vanskelig for å tolke. Jeg ser barn av begge kjønn, tror dere får til sammen 2 eller 3. Jeg føler ikke at dere får problemer med å bli gravide igjen.
mamsen-til-2 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Hei og takk for svar =) Vi er litt utålmodige ja. Har en sønn som blir 1år i beg. av neste mnd. Så han ble vel da unnfanget i juni. Hvordan opplysninger er det du trenger for å få opp klarere bilder da? Litt vanskelig å vite synes jeg da=)
Håperjo Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Du gir ok opplysninger, da er det ikke sønnen din jeg ser. Kjekt å se at jeg hadde rett vedr. alderen hans. Kanskje blir både april og oktober måneder for dere - hvis dere får to barn til. Lykke til iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå