VinterSol+2 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 min siste handler om amming.. jeg har jo aldri ammet før, men føler jeg ser litt mindre "romantisk" på det enn mange andre,,, men vet jo at det er sunt for baby, og tenker at jeg får prøve, og kanskje vender man seg til det.. Men uansett.. drømte at jeg måtte prøve å få i gang melka, ettersom ungen var der plutselig.. men den melka ville ikke.. så da prøvde jeg å presse og pumpe.. men det var blitt en "propp" med sur melk eller noe i puppen... og plutselig spratt proppen, og melka bare fosset! masse gul, tykk fløte, og det rant og rant i tykke stråler! hehe Prøvde å stoppe eller kontrollere strålen, men det gikk ikke.. så da fylte jeg et litermål (haha) og gikk fornøyd og med slappe pupper tilbake til baby.. hahahaha hvor kommer alt fra..?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 drømte at lillesøstra mi på 12 va gravid i natt! CREEEPY!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har drømt 2 ganger nå at søstra mi også har fått barn.Første gangen drømte jeg at hun og jeg fikk barn samtidig og begge barn var tilsynelatende velskapte.Like etterpå gikk jeg inn til søstra mi som hadde barnet på armen,men nå hadde den lille babyen fått grått hår og skjegg og bart.Snedig.
oktoberjentene;) Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Drømte her en natt at jeg var på sykehuset og hadde født... det var altfor tidlig i svangerskapet, og selve fødselen var ikke med i drømmen.babyen var bare plutselig der.... heh... prøver jeg å overse at jeg må føde?? nei..... gruer meg som en helt... kanskje derfor.... merkelig drøm uansett...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Heheh.. Jeg drømte også om fødselen. Riene starta kl.20, kl.22 var frøkna ute, og kl,24 var vi hjemme igjen. *hihi* Veeeldig fort da gitt! Og på kvelden etter at vi kom hjem med frøkna så snakka jeg både med mamma i tlf. og hadde skrevet mld. med venninna mi, men hadde ikke fortalt noe om at jeg hadde fødd. Heh.. Dette kom jeg på da jeg våkna dagen etter, at "oi, jeg glemte å fortelle at jeg fødte igår", så da måtte jeg ringe mamma og fortelle da, i drømmen liksom.. Enn det da? Kan det skje i virkeligheten også? Ammetåka slår inn, og jeg glemmer å fortelle at hun har blitt bestemor..
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Har ikkje hatt så mange i d siste, men etter at jeg ble gravid har jeg drømt følgende: At jeg fødte for tidlig, åg at en liten grønn slim makk kom ut. 2 gang drømte jeg at jeg fødte en liten datter, åg fikk henne opp på magen:) 3 gang så drømte eg at eg fødte to kanina, også måtte eg amme dem...den va veldi kreepy, eg krympa jo meir eg amma dem... veldi rar drøm. Ågså har eg drømt at bestevenninna mi blei gravid, d va koseli:)
fairy Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Åh de drømmene... Jeg drømte her en natt at jeg fikk babyen og vi kom hjem.hadde vært hjemme en stund også, men da folk spurte hva babyen het hadde jeg rett og slett glemt det! Kom ikke på det i det hele tatt, var helt forferdelig. Mamma har drømt at jeg føder, også stikker fra sykehuset sånn at samboeren min må ta seg av babyen... Det mamman sin det! virkelig tro på datteren. Jeg har også drømt at sambo finner seg en ny dame mens jeg har rier, og plutselig ikke vil ha noe med meg å gjøre. Det rare er at han klarer alt det i løpet av fødselen liksom. Og jeg VET at han aldri kunne funnet på å svikta meg sånn.
fairy Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Har også drømt at jeg fødte en katt, som oppførte seg akkurat som en baby! men det var før jeg ble gravid da..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Ja jeg drømmer mye rart Her om dagen dansa jeg vals med John Carew (også han da, he he) Også drømte jeg at ungen vår kom ut, å var den syvende far i huset!!!! ikke særlig pen akkurat!!!
Gøril og Jesper :) Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har drømt maaaaasse rart i det siste. Og jeg føder visstnok bare gutter.. Jeg har født et "barn" med fullskjegg og svært hår, også hadde han tunge som rakk til knærne.. Han hadde også kviser og regulering. Var ikke stolt mamma i drømmen husker jeg, nektet å vise frem barnet mitt.. Jeg har født i uke 12, men gutten var velskapt som bare det. Kunne til og med snakke, og trengte ikke bleier. Kunne gå Men han så ut som en zombie da.. Drømte at jeg fødte Trond Giske en gang.. Og at han røyka hasj da han kom ut.. Alle fødslene var lette, og over på noen minutter. Skulle tro det gjorde litt vondt da det kommer ut en mann med dress... Alle disse drømmene har vært sååååå ekle, og jeg lurer jo litt på hvordan gutten i magen min ser ut. hehe Var etter alle disse drømmene jeg var sikker på at jeg skulle ha gutt, og så sa legen at det var en gutt i magen også... Litt nervøs nå.. hehe (neida )
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 jeg har drømt at jeg og sambo skulle ha sex. og da han skulle gjøre meg opphisset, begynte det å renne melk ut av puppene mine, istedenfor at jeg ble våt nedetil. drømmer også mye annet rart for tiden. at jeg fikk et helikopter, og faren til sambo krasjet det. og alle ble sur på meg,fordi at jeg ble sint på han. he he... før jeg ble gravid hadde jeg en ekkel drøm. hadde en dukke som egentlig var en baby. og hver gang jeg hadde sittet et sted, glemte jeg babyen der. og sambo måtte løpe etter meg og sa, nå glemte du babyen IGJEN. skjedde om og om igjen. ekkelt
Entil? Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 hehe..så moro at det var en slik tråd akkurat idag..for inatt drømte jeg om at jeg fødde...men jeg hvet ikke om det var gutt eller jente..bare at den ligna veldig på kjæresten min...haha...jaja...
Yrha Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 Hadde første drømmen om babyen natt til i går jeg Drømte at vi var på ultralyd, og bildet på skjermen var sinnsykt bra, og vi så at babyen hadde akkurat samme hode og ansikt som pappan sin (og han har stort hode!!!). Gjett om jeg ble nervøs...hehe. Men babyen var veldig søt da, satt og flira og vinka til oss på skjermen
amilde 11.06 Skrevet 18. februar 2007 #14 Skrevet 18. februar 2007 Masse rare drømmer her og. Og der virker som om drømmene varer så lenge, rene spilelfilmen hver natt. I natt drømte jeg at jeg lå med klaus joakim sonstad (odin) på pikerommet hjemme hos foreldrene mine.Etter vi var ferdige lå jeg og lurte på hvordan jeg skulle få han ut uten at foreldrene mine oppdaget det. Trøster meg med at det ikke var rune rudberg jeg ikke drømte om...
Nennan&Theo Skrevet 18. februar 2007 #15 Skrevet 18. februar 2007 Hver natt har jeg helt utrolige drømmer som jeg faktisk husker etterpå!! ;o) Helt rart! Men det sykeste var nog etter jeg hadde sett CSI Miami i tirsdags. På natten drømte jeg at jeg og en kollega var terrorister og bombade to flyplan. Etterpå skulle vi prøve å rømme og da var vi helt pløtslig på kurs sammen men hele vårt kjedekontor inkl min sjef. De skjønte at vi hadde gjort noe galt og løp etter oss.... Våknet av at hjertet slo i 180..... Helt sykt! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå