Gå til innhold

mange som har termmin 25 juli???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp.. får permisjonspenger som vanlig. Jobber i et privat bemanningsbyrå for sykepleiere..Ledelsen har en liten kampanje gående for å bli kvitt alle oss "originale" og erstatte oss med nye..og nå har de klart alle bortsett fra en.. Som sagt merkelig sted og merkelig ledelse.. Skal ikke tilbake dit etter permisjonen for å si det sånn..sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å høre deg si det Tiny3... hører så mye skrekk historier..tror man bare må prøve å slappe av og ta det som det kommer... folk gjør det jo igjen og igjen, så så ille kan det ikke være ;)

gleder meg helt utrolig mye til å få den lille opp brystet jeg også.. for en følelse vil jeg tro ;)

Skrevet

håper du får ordentlig profesjonell hjelp for angsten din korsika... ikke godt å ha det så ille.... men bra du trosser det og blir gravid likevel ;)

det betyr jo at du har viljen og kan klare det.. med litt hjelp, så skal du se at det går så bra ;)

Skrevet

Dette er vår første ja. Alt er nytt og spennende. :0) Vi har ikke kjøpt noe enda, men har en del ting som er lovet oss fra andre som enda ikke er i hus. :0) Vi får holde hverandre oppdatert om ultralyden! :0)

Skrevet

off... håpe no virkelig du får hjelp for angsten din. men hvis det e nå trøst så e det ikkje så ille som alle sir... eg har vært igjennom det en gang før og eg ble overraska over at det ikkje va så ille som alle sa til meg før eg skulle ha... håpe no det blir bedre for din del:)

Skrevet

Tusen takk, Alviola. Uansett hvilken retning angsten tar, så går det nok bra til slutt. Som du sier, jeg trenger profesjonell hjelp, fordi ingen verdens solskinnshistorier og oppmuntringer har hjulpet meg så langt.. Og om det blir ks, så er ikke det noen nederlag for meg. En deilig liten baby, det er det jeg gleder meg til!!!!

Skrevet

nei, det e ikkje så ille...

folk får det til å høres ut som man ligg før døden, men sånn e det IKKJE!! hehe... eg lå å flirte under fødseln så det sir jo litt... hehe... du må bare tenke positivt:)

Skrevet

Ja, kjære korsika så vondt å ha det sånn! Håper jordmor kan hjelpe deg igjennom dette. Tror de har en del erfaring med å snakke ut om slike ting.. Men om det er en angst du har hatt hele livet må det kanksje sterkere lut til.. :0) Du er tøff! Lykke til!

Skrevet

nei ks er absolutt ikke noe nederlag.... det er jeg helt enig i.... til slutt så er det den lille det handler om, og det blir fantastisk uansett ;o)

nå er jeg så trøtt at jeg nesten stuper.. zzZz... må nesten takke for meg og si riktig god natt jenter.. koselig å prate litt med dere...

sweet dreams

Skrevet

Takk for støtten! Det er mye fordommer og avfeiing ute og går om fødselsangst og planlagt ks, så jeg snakker ikke med så mange om det.

Ellers... noen som IKKE har kjent spark enda? Jeg har jo hatt så mye luft i magen at jeg vet ikke hva jeg kjenner :)))

Skrevet

Nattinatt, Alviola. Drøm søtt (om babyen og andre søte ting)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...