Gå til innhold

Dette er vondt!!!! Vet ikke om orker mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kansje lav smerte terskel, men tror ikke det. Nå har jeg hatt mye smerter i ryggen i to dager, samt veldig press nedentil. Flyr på wc for føles som at noe skal ut (mest som at må skikkelig på do). Nå kjennes det ut som at jeg spjæler der nede. Vondt å gå, sitte og stå. Men ingen rier :-(

Skal dette foregå i to uker eller mer, så kommer jeg til å bli gal!!!!!

Husker jeg hadde veldig vondt på slutten med datteren min også, men det er 6 1/2 år siden. Så vet ikke helt hvordan det var da. Bare at vannet gikk på natten, og riene begynte først på sykehuset. 2 uker før termin.

Flere som har så veldig skarpe smerter der nede? De er der så og si hele tiden. Ikke slik som de stikkene jeg har hatt tidligere som gir seg fort.

Vet at når jeg har jenta mi i armene så er det verdt alt slitt og smerter, men dette har vært et hardt svangerskap. Vært "syk" siden jeg fikk posetiv test, og skjedd mye annet rundt meg. Nå orker jeg ikke stort mer. Og har enda 2 uker til termin. HJELP

Beklager at jeg syter så. Måtte bare få ut frustrasjonen. Mest lyst til å grine her :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da! Har du snakket med legen/JM/el føden ang dette? Det ville jeg ha gjort. Du får masse sympati tanker fra meg.....lykke til!

Skrevet

Hei:) har det akkurat på samme måte som deg.... har hatt det sånn i snart 3 uker nå.... ( har termin på tirsdag ) Særlig når jeg reiser meg opp etter å ha sittet lenge,,, da er det vannvtittig nedpress.... åååå.. Å tisse gjør jeg hele tiden... 2 - 3 ganger i halvtimen tenker jeg.... og korsryggen.... ja, uff, den er vond i perioder.... Det var kanskje ikke så mye til hjelp, men jeg veit åssen du har det....Får håpe vi føder snart.... så slipper vi detta...:) Ønsker deg lykke til....

Skrevet

Takk :-) Sympati hjelper he he

Ikke ringt føden. Ser an litt. Siden jeg ikke har rier så er det vel ikke noe på gang. Bare modning, og det kan jo ta tid.

Håper vannet skal gå som sist, men foreløbig ikke noe :-(

Må nok være tålmodig. Men tror dette blir siste svagerskap på meg!!!!!

Skrevet

Uff cec26*Fødeklar*. Dette var ingen trøst he he. Men håper som du sier at vi føder snart.

Lykke til :-)

Skrevet

*trøsteklem*

Høres ut som hodet fester seg eller noe uten at jeg har særlig peiling. Jeg ville ringt sykehuset. Jeg skal føde på Ullevål og ringte dem forrige uke pga kramper i ryggen. De var utrolig koselige og sa jeg bare måtte komme. Jeg dro dit midt på natten og ble tatt veldig godt vare på.

Jeg kjenner det presser litt nedover, men bare kort tid om gangen. Må være slitsomt ha så masse vondt.

Får håpe babyen din kommer snart så du slipper å ha vondt lenger.

God bedring.

Skrevet

Uff dette hørtes ikke noe godt ut, venne. Håper at det er "litt" bedre i dag..... Sender deg masse trøsteklem+ fødestøv, husker du fødte 14 dager før forrige gang så kanskje du snart får hilse på henne.....

Jeg har fortsatt 7 dager igjen til termin, ingen tegn til fødsel ennå ihvertfall..... mannen min har bestilt den til fredag kveld, etter gullrekka på tv... så vi får se.

Hvis det ikke har skjedd noe til onsdag, håper jeg vi ses på cafe!

Klem

Skrevet

Takk for all trøst og omtanke.

Idag er hormonene helt tullete. Ikke hatt problemer med humørsvingninger i hele svangerskapet, men i dag kan man bare si bø så griner jeg. Skjønner ikke hva som skjer jeg, men håper det går over snart. Har heldigvis en forståelsesfull samboer, men verre med min datter. Hun skjønner jo ikke noe av hormoner he he.

Skal ta meg sammen innen onsdag til treff :-)

Ha en fin dag dere, jeg føler meg litt bedre nå.

Klem

Skrevet

He he... jeg er jammen glad jeg kun har mannen som må forholde seg til hormonene mine ja, ikke lett med ei jente på 6 år i hus tenker jeg.... ja ja og du det gjør ingenting om hormonene er ute å flyr litt på onsdag heller... vi kan trøste deg vi c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...