Gå til innhold

Borte bra, men hjemme best :)


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

 

Ja nå har jeg og samboer vært på kjærlighetstur til Praha :)

En nydelig by med mye spennende å se og oppleve.

Dette var vår første tur uten lillegutt, så vi var begge litt uggen i kroppen da vi dro,, og det ble ikke noe bedre når han fikk feber dagen før vi skulle dra heller!!

Men tro det eller ei vi har hatt det veldig kjekt på tur :) vi har hygget oss med god mat og drikke, og ikke minst bare vært et kjærestepar på tur. Men det har vært hyppige samtaler hjem til mor for å høre om det gikk bra med nurket vårt :) Og han har hatt det veldig bra, spist og sovet godt!!

Men når jeg skulle legge meg på kveldene kom følelsene og noen tårer, da lengtet jeg mye etter den lille "klompen" min :(

 

Siden mamma og de bor et stykke unna oss ( nesten 4 timer unna )

så får vi ikke hentet han før i morgen.... og herregud jeg GLEDER meg sånn!! Skal gå å legge oss snart, slik at morgendagen kommer raskt :)

 

P.S Jeg må bare anbefaler alle til å ta seg en liten tur uten barn om en har sjansen,koselig å kose seg med mannen sin og ikke minst slappe av litt. Men savnet etter de små er der uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dere har hatt en fin tur:-) Det er klart at det er godt å kjenne at man er kjærester i en ellers litt hektisk hverdag!

 

Og det er klart at lillegutt har hatt det fint hos mammaen din - jeg er sikker på at mammaen din har hatt det fint også;-)

 

Velkommen hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at dere dro:-) Og ikke minst at dere har hatt det kjekt:-) Praha står på listen over byer jeg kunne tenkt meg til! Nå er det bare ei uke til vi drar - vi har med oss så mange barnevakter at vi kommer nok til å ta oss noen avstikkere uten Maja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt gikk bra og at dere koste dere da:-) Vi vil vente til yngste er et år før vi er uten henne mer enn en natt, så vi skal til og med ha med barna på bryllupsreise..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...