Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg :)

Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i salig lykkerus noen dager nå, så har ikke fått sagt dette til

så mange her på bim enda :)

Men vet at det er noen spm har lurt på hvordan det har gått (og jeg blir så rørt og glad når jeg leser det, takk for at dere snille jenter bryr dere!!)

Men det er altså jeg som fortalte om min lille baby som manglet lillehjerne.

Det viser seg at han IKKE mangler lillehjerne :)

Også fikk jeg svar på duotesten vi tok, og den var veldig bra.

Sjansen for at lille Jesper (vi måtte gi han et navn da vi fikk vite kjønn, bestemt for lenge siden..) har kromosonfeil er nå nede i 1:13000..

Og det vil jo si at han er friskmeldt :)

Skal på en ny UL om noen uker, for å se mer i hjernen til lille vennen i magen, men jeg håper og tror at alt er bra.

Tusen takk for at dere har tenkt på meg, jeg tror sannerlig at det hjalp jeg :)

Stor klem fra en lykkelig og glad jente som virkelig bærer nicket sitt riktig nå ..

Fortsetter under...

Hei gøril, jeg kjenner deg ikke, men har likevel fulgt spent med deg. Ble forferdelig redd når jeg leste om den første ultralyden. Lette etterpå etter info om manglende lillehjerne på nettet. (Det heter faktisk Cerebellar hypoplasi og man kan visst leve med det).

Er veldig veldig glad på dine vegne nå :-)

Kjære gøril!

Det er så godt å høre at alt går bra med lille Jesper (og deg) - for en tøff tid dette har vært for deg, jeg finner nesten ikke ord. Men nå se det heldigvis lyst ut. Nå er det virkelig på tide at du får glede av svangersakpet og ikke bare tårer og bekymring:-)

Mange klemmer & lykke til fra

Ja jeg må jo bare si det igjen!Dette er helt utrolig bra!!Som jeg skrev i innlegget mitt, så rant tårene når jeg leste at alt var bra!Det er sååå delig når ting går som man ønsker!!

Nå skal du slappe av og ta godt vare på både deg selv og Jesper :o)

Stoor klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...