Gøril og Jesper :) Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har vært i salig lykkerus noen dager nå, så har ikke fått sagt dette til så mange her på bim enda Men vet at det er noen spm har lurt på hvordan det har gått (og jeg blir så rørt og glad når jeg leser det, takk for at dere snille jenter bryr dere!!) Men det er altså jeg som fortalte om min lille baby som manglet lillehjerne. Det viser seg at han IKKE mangler lillehjerne Også fikk jeg svar på duotesten vi tok, og den var veldig bra. Sjansen for at lille Jesper (vi måtte gi han et navn da vi fikk vite kjønn, bestemt for lenge siden..) har kromosonfeil er nå nede i 1:13000.. Og det vil jo si at han er friskmeldt Skal på en ny UL om noen uker, for å se mer i hjernen til lille vennen i magen, men jeg håper og tror at alt er bra. Tusen takk for at dere har tenkt på meg, jeg tror sannerlig at det hjalp jeg Stor klem fra en lykkelig og glad jente som virkelig bærer nicket sitt riktig nå ...
engutttil=) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 KOR UTRULIG BRA!!!!! har tenkt masse masse på deg! der ser man kor feil nån jordmødre kan ta! Det va skikkeli bra før dåkker da! sende masse klemma ifra nord og håpe du får et kanonbra svangerskap videre!
Elllis Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 gratulerer så mye, er kjempeglad på dine vegne!!! Syntes så synd på deg da du hadde vært på Volvat....lykke til videre i svangerskapet, kos deg!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Å så deilig!! Gratulerer så mye med de fine nyhetene:)
oktoberjentene;) Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Hei kjære Gøril ;o) Har fulgt med på historien din.. har tenkt mye på deg også.... er så glad alt ordner seg og at du kan fortsette å nye svangerskapet her inne på bim sammen med oss, og selvfølgelig hjemme sammen med mannen din Jesper var et veldig søtt navn syns jeg... venter gutt selv og sliter litt med navnevalget om dagen.. ikke lett, men vil bestemme meg snart så vi kan begynne å kalle han noe annet en lille gutt ;o) Kos deg så mye i kveld og resten av helgen... Stor klem fra meg
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig flott å høre at alt er bra!!
Nickoline med 2 jenter Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Dette var virkelig godt å høre, gøril!!! Du har vært i mine tanker, og det må være en stor lettelse for dere. Kos dere masse og nyyyyyt resten av svangerskapet :-)
Lone35 =0) Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Hei Gøril! For et mareritt dere har vært igjennom! Og så kommet helskinnet fra det. Utrolig hvordan de klarer å skremme folk sånn. -Ja vi var jo også i nesten samme situasjon nettopp. Men da sa de magesekken var så liten. Duotesten var ok, men de ville ta fv-prøve likevel. Den holdt på å koste gutten livet, da jeg fikk lekkasje som vedvarer til jeg føder. Vi fikk i går vite at fv-prøven var helt fin og at magesekken er normal. Har vært knust og redd lenge. -Så jeg forstår hva dere har vært igjennom, Gøril. Jeg er så glad på deres vegne at legene tok feil!! *smiler* Lille Jesper klarer seg. Så flott. Klemmer og de beste ønsker for fortsettelsen
Alba44 Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Såå flott, Gøril!!!! En super nyhet, for vi er mange som har tenkt på dere. :-D Kos dere masse med magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå