Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Har tak i mage og rygg som varer mellom 30 og 50 sekunder men kommer veldig merkelig,noen ganger med 5 minutter og andre ganger 12 minutters mellomrom.Har litt luft i magen og,ikke sånn kjempe mye så er vel litt redd det er de som gir smerter? Må vel bare være ærlig og innrømme at jeg drakk 30 ml med lakserolje i dag kl 8 (tidlig).Måtte da på do ca 4 timer etter på å gikk vel på do to ganger ganske tett,men har ikke hatt noe vondt i magen eller luft før nå de siste to timene.Var ikke sånn kjempe løs i magen heller.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Kan jo høres litt sånn ut men er ikke sikker jeg.. Har ikke prøvt lakserolje så vet ikke hvordan man blir av det.. Men får håpe noen andre kan svare deg bedre!! Lykke,lykke til hvis det er fødsel på gang!!Håper det starter hos meg og snart =))
Pinguuu Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg fikk ikke løs mage av lakserolje, fikk bare masse luft og følte meg elendig. Andre gang jeg tok litt mer for å få "fart" på det tok jeg litt mere enn det stod på flasken, det var ikke lurt, ente opp med å vere drit kalm og klarte ikke å bevege meg. Så det kan nok vere luftsmerte du har. Krysser fingrene for at det er fødselen som er startet.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Det står på flasken at man skal ta 30ml,men vet ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå