Gå til innhold

Genialt med melkeoppsamlere =)

Anbefalte innlegg

Kjøpte medela sine melkeoppsamlere fordi jeg syns jeg lekker så mye, og imens jeg ammet lillesnupp så prøvde jeg den ene på det motsatte brystet, og ble overrasket over hvor mye som kom ut: hele 60ml på bare 10min av et bryst, ikke rart jeg skifter ammeinnlegg hele tida...!

Dette er virkelig å anbefale, har fryst ned det lille jeg fikk, det alene er vel ikke nok til et måltid, men får heller fryse ned i små porsjoner hele tida =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8274909-genialt-med-melkeoppsamlere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hva slags melkeoppsamlere du har, men da jeghelte min over på frysepose med måletabell på så viste den nøyaktig 60ml. 10 ml høres veldig lite ut..

Måtte faktisk gå å kikke på den, og det stemmer nok det =)

Kjekt det da. Jeg har de melkeoppsamlerne fra avent som man får kjøpt på apotek. De tåler ikke så mye. Blir det 60 ml ville det rent ut hullet hvor brystvorta kommer inn for lenge siden. Hvilke har du da? De høres kjekke ut.

NB: Vær forsiktig med å stole på fryseposemålingen. 100 ml i desilitermål/fast beger ble plutselig 145 ml i fryseposen her. Det varierer sånn i forhold til om bunnen er helt utbrettet, hvordan posen står osv. Plasten er jo myk, så det endrer seg i forhold til målene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...