Gå til innhold

PANIKK!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som kjenner at de begynner å få litt småpanikk! tiden går ifra meg! skulle ha malt barnerommet, gangen, soverommet taket! ungen kommer snart! må handle inn alt fra stellekommode, seng vogn klesskap+++++++++++!

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!

hva hvis ungen blir syk eller blir født me ett eller annet som ikke er normalt! hva hvis barnefaren ikke liker meg når jeg har født!

herregud så godt det var å få ut litt!!!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. får du puste nå?? ;o)

tror nok ikke du er alene om disse tankene.... jeg har ikke fått panikk.. har kjøpt inn en del av det vi trenger allerede.. skjønner ikke vitsen med å vente til slutten av svangerskapet... syntes det er kos å gå rundt å kikke og planlegge og ordne til den lille kommer... ta en ting av gangen,...

men så flyr ikke tiden fra meg om dagen akkurat.. hehe.. siden jeg er sykmeldt og ikke har så mye å ta meg til....

enste jeg har er angsten for føde dagen.. hjeeelp...

Skrevet

jeg mente smertene på føde dagen altså.. hih.. kunne kanskje missforstås.. har ikke panikk for den lille som skal komme.. det gleder jeg meg stort til....

Skrevet

jeg får snart panikk for at jeg har så lite panikk jeg nå..

ok, har jo 18 uker igjen, men når jeg hører om alle de som har alt i orden allerede..

jeg syns det er så leenge til, klarer lissom ikke å få gjort noe enda...

og her sitter jeg, i et rotehus, halvveis ommøblert, med hyller som ikke er hengt opp og et husk som virkelig kunne trengt et real rundvask..

jeg ligger etter med eksamenslesingen, har siste eksamen tre uker før termin, og klarer i grunnen ikke tenke lenger..

men får jeg gjort noe som helst med noe av det? NEI. For panikken er ikke der.. skulle ønske jeg bare fikk sånn skikkelig kick, der jeg fikk gjort alt mulig..

venter fremdeles...

hehe

Skrevet

Jeg har litt panikk for tiden.Vi var ute og reiste før jeg ble gravid og brukte opp sparepengene våre på det (angrer jo ikke da,men..)Nå jobber vi hele tiden og jeg har nesten ingen fridager for det har vi ikke råd til.Jeg sliter med bekkenet,men tørr ikke nevne det for legen for da kan det jo bli sykmelding og det har vi ikke råd til enda.

Disse penga disse penga...

Vi har ikke kjøpt inn noe enda og jeg vil ikke være i siste liten med det,men jeg føler at jeg ikke har overskudd til å dra rundt på butikker for å finne ut hva vi vil ha.Når jeg har kommet hjem fra jobb har jeg som regel vondt i bekkenet og blir liggende på sofaen med dårlig samvittighet.Samboeren min gleder seg jo til barnet kommer,men han er ikke så opptatt av hvilken type vogn vi bør ha eller resten av utstyrslisten for den saks skyld.Han er mest opptatt av å sjekke diverse biler på nettet.Vi trenger en ny bil til den lille kommer fordi vi får ikke plass til en barnevogn i den vi har nå,men vi har ikke råd til det nå. Off det er så mye jeg skulle ha gjort,men nå sitter jeg på jobb igjen og har trippelvakt. Kanskje vi får tid neste uke en gang...

Skrevet

Jepp, panikk her også..

Er så lat, orker såvidt å gjøre husarbeid... Malings-planer har blitt utsatt, det samme med golv-legging. Samboer hater å pusse opp, det eneste negative med mannen ;)

Jeg kræsja bilen for to uker siden, og alle sparepengene har gått med til å fikse den. Samboer sitter heeele tiden på nettet og kikker etter ny bil, så han er det lite liv i...

Jobber nesten bare på tilkalling, og det er jo stress i seg selv. Men skal ikke klage, er foreløpig ganske sprek og vil jo jobbe så lenge jeg kan...

Men alt går jo bra til slutt, ikke sant!!?

Skrevet

Alt går bra til slutt ;) du har rett.....

vi kjøpte ny bil rett etter vi fant ut det det skulle komme en liten en.. så det er også i boks... mannen min var faktsik kjempe ivrig på å finne ut vhilken vogn vi skulle kjøpe.. han satt i flere timer på netter å kikket og sammenlignet forskjellige modeller.. hehe.. så søt.. når det kommer til oppussing så har vi heldigvis ingen sånne prosjekter nå.. glad for det ;)

men mulig panikken for å bli mamma eller for hva gjør jeg nå med den lille osv tanker dukker opp senere... eller kanskje ikke ;)

Skrevet

det er godt man har hverandre her inne på bim! vet ikke hva man skulle gjort uten mulighet til utblåsing!

Tusen tusen takk pie!

Skrevet

Jeg hadde veldig mye småpanikk helt i begynnelsen når jeg var gravid, men nå er den helt borte, men jeg mistenker at den kommer tilbake... hehe...

Vi har heller ikke handlet inn noe særlig.

Vi må også ha vogn, sete, klær osv... alt må vi handle...

Men jeg tar det egentlig med ro...Foreløpig så har vi ikke eget soverom til baby`n, for vi driver å bygger hus og det er ikke ferdig før baby`n kommer, så maling av rom og interiør får vi ta når huset er klart.

Men alt annet tror jeg faktisk at vi bare tar en helg og reiser ut å titter litt her og der i butikker også bestemmer vi oss for hva vi vil ha.

Det er utrolig hva man får gjort i løpet av en hel dag.

Når det gjelder maling så husk å bruke maske... VIktig når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...