Gå til innhold

Hvor mange her inne nærmer seg 1 år med prøving?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10. pp nå, trodde den siste pp var det, jeg regnet feil et sted. Håper at det at jeg går inn i min "andre" 10. pp betyr noe. Klamrer meg til alt annet jeg og Emblamamma... Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid...

hei:) jeg er bare inne i min andre pp, men tenkte jeg skulle spre en liten solskinnshistorie til dere som vurderer utredning...

naboen min, og kona, har vært sammen i 14 år.....de har prøvd og får barn i 10 (!)(!)....hun har litt legeskrekk, så de fortsatte bare å prøve...... hun har verdens størtste morsinstinkt, og ble mer og mer deprimert etter som tiden gikk , og var til slutt på vei til og gi opp..... så bestemte de seg for og bestille en legetime for og få bekreftet det de trodde selv, at de ville forbli barnløse... legen fant en liten knute i livmoren hennes, og etter et inngrep hvor hun var våken, som tok 15 minutter, klaffet de på FØRSTE forsøk neste gang!.. hun tusler nå utenfor huset mitt hver morgen med barnevogna si, blid som en sol, og angrer ikke et sekund på at hun tok utredningen....hun angrer på at hun ikke tok den før...... jeg sier IKKE at noe feiler dere assa, men når man er i ferd med og bli lei, eller nesten gi opp håpet, så prøv dette først:) hehe.... lykke til alle sammen :D:D:D:D

jeg får ikke endret nicket mitt, men jeg er i 10. pp nå. I tillegg har vi 3 pp på samvittigheten fra før, men hadde en liten pause pga kjærestetur til syden med all inclusive;) Så alt i alt; 13 pp...

Annonse

Vi har prøvd siden juni.06. Men det føles som maaaaaaaaaaaaaaaaaaange år. Er helt overrasket og imponert av dere som har "orker" (ikke at det er at valg....) å stå på med friskt mot hver mnd. Jeg kjenner jeg vil grave meg dypere og dypere ned for hver mnd.

Men er av dem som ikke orker all ventingen. Gikk til gyn. etter bare 6 mnd. prøving- fikk da vite jeg var en "tynn" PCO, og at vi måtte prøve selv 1 år før man ville få hjelp. Fikk klaga meg til å få begynne på pergo etter 8 mnd. pga. hadde ikke eggløsn. Har nå gått på 2 kurer og har fått eggløsn. :-) Dette har hjulpet meg til å se litt lysere på ting, men kjenner jeg snart ikke orker all planleggingen :-( Ødelegger jo helt sexlivet. Men vi vil så gjerne bli mamma og pappa.................

Dere damer er mitt forbilde :-) Jeg kan jo ikke gi opp så lenge dere er her og støtter opp!!!! Ønsker dere alle sammen lykke til. Det er dere som fortjener et stort blått kryss :-)

Så mange vi er her inne som har vært prøvere så lenge :o) Litt trist at vi henger igjen, men en trøst at vi kan støtte oss til hverandre ;o) 2007 - er året for oss det sitter en spire!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...