Gå til innhold

Er barna deres flinke til å leke/underholde seg selv?


Jordbærjenta 72

Anbefalte innlegg

Synes ikke lillegutt er spesielt flink til dette, sitter jo en stund for seg selv og leker spesielt etter han har fått mat. Å ligge på gulvet er han ikke flink til etter han lærte seg å sitte - nå er det kun sitting som gjelder... Men blir fort utålmodig og vil være med de voksne. Fungerer best når han sitter i lekegrinda med ryggen til rommet- ellers blir han fort distrahert og gråter hvis vi går forbi og spesielt hvis vi går ut av rommet. Håper dette bedrer seg snart.... Hvordan er deres små??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke så veldig flink nei. Likte det til dels da hun var mindre, men etterhvert MÅTTE jeg være i synsfeltet hennes. Nå som jeg har begynt å jobbe har hun blitt skikkelig hengen, og jeg skal aller helst sitte med henne om hun ligger på magen. Hun kan ligge i et kvarter under babygymmen da, er sikkert en av få som fortsatt liker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora er flink til å ligge å leke en stund, men legger nå godt merke til at vi går ut av rommet. Om det så er bare for å gå rundt hjørnet inn på kjøkkenet - ser hun at vi går blir det protester, ja!

 

Men beveger seg mye rundt nå, finner henne flere meter fra der jeg la henne ned. Nå må vi rydde unna, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick er veldig flink til å ligge på gulvet å leke,det har han alltid vært. Men merker at han begynner å bli litt mer "selskapssyk",og vil ha selskap på gulvet. Kan heller ikke forlate rommet som han ser på,da blir det protestering. Men visst jeg sniker meg bort,slik at han ikke ser at jeg går,så går der helt fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...