Gå til innhold

Har nettopp fortalt mamma at jeg er gravid


hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Har vært på bursdag til mamma i dag og vi gikk opp på barndomsrommet mitt og pakket opp gaven hennes. Hun skjønte ikke hvorfor vi måtte gjemme oss. Hun pakket opp en bamse med et kort rundt halsen. På kortet sto det først: "Den beste gaven er den man lager selv" Så åpnet hun kortet og der sto det: "Hei Bestemor. Kan du passe på bamsen min til jeg kommer i oktober"

 

Gjett om hun ble glad.. Hun lovet å holde det hemmlig for jeg er bare seks uker på vei, og har ikke tenkt å si det til noen andre før i uke 13.. Er så lettet over at hun vet det.. Nå kan jeg iallefall snakke med noen andre enn kjæresten om dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå,ble helt rørt eg no..du vet,tåle ikkje så masse i disse gravide dager.hehe..

kjempe koselig og fin måte å fortelle d på:)

 

Grattis med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Gråt som en gal selv, jeg.. Fikk stotre frem noen ord, men stort sett hylgrein jeg:-)

Så vi er nok på samme nivå: Tåler ingenting for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d va godt å høre..hehe...kan ikkje huske eg ble så grinete like tidlig m første mann.

men no tåle eg ingenting jo, kan grine og få klump i halsen av de merkeligste ting..jaja..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! At man blir litt ustabil kan jeg skrive under på! Sambo skjønte jeg var gravid da vi første nyttårsdag så på nyttårskavalkaden over fotballVM og jeg begynte å grine....Ikke helt normalt for å si den sånn! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kreativ jente du da :D .. fin måte å fortelle det på.. skulle ønske jeg kom på noe sånt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, så fin måte å fortelle det på! Jeg fortalte det også til mamma ganske tidlig, og har vært veldig glad for det senere, for hun forstår ting på en annen måte enn mannen min; hun har jo vært gravid noen ganger selv...

Så nå kan dere glede dere sammen; du til å bli mamma, hun til å bli bestemor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...