Gå til innhold

Noen som gleder seg her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes 2 av 3 innlegg her handler om bekymringer og spørsmål av typen "er dette normalt?", "andre som føler dette/har det sånn?" osv.

 

Hva med vi som bare gleder oss? Nå synes jeg vi skal ta ansvar og sørge for at 1. tri. blir et positivt forum!

 

Hilsen

Tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaaaaaaaaaaaaaaaa...gleda meg kjempe masse eg!!!!!!!!!!!!!

Prøve å styre litt unna alle disse bekymra innleggene.. kan jo bli helt paranoid av å lese de.

Tror faktisk folk her inne begynna å bekymre seg for ting de tidligere ikkje ein gang har tenkt på,men blir obs på når de leser her..

 

så min oppfordring til alle e å bekymre seg mindre og heller nyte denne tiden og glede seg over det lille mirakelet i magen.

 

og skjer d noe fælt får vi heller ta d når det evt kommer.

 

veit d e lett å si, men hvis alle prøve å være positive, så blir d nok lettere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig jeg leser de heller ikke...jeg gleder meg masse masse:)

Folk må jo få være som de er og skrive hva de vil,vi trenger ikke lese de:) Jeg har sommerfugler i magen jeg ...bobler nesten over..og er bare 8 uker hihi....første gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA! Jeg gleder meg masse!! :) da jeg gikk gravid med min første, klarte jeg nesten ikke å være på 1 tri... Var så mye triste og negative innlegg :) I de alle fleste graviditeter går det bra, og vi får en herligt barn. Jeg velger å fokusere på det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg masse...det gjør jeg.. men gleder meg også til å ikke være bekymret lenger.. men selvfølgelig er jeg glad.. stryker meg over den "usynelige" magen (er i uke 6..) , kjenner kvalmen om morgenen og titter lengtende etter små babyer på sentret.. :D ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg gleder meg :o))))))))))))))))))))))) -fnis

 

Støtter det meste som er skrevet over her. Og jeg kunne ikke være på disse sidene under første svangerskap, var jo så bekymret at jeg nesten ikke fikk sove! Men det gikk så bra første gang, og det kommer det til å gjøre denne gangen også :o) Så 1 trimmen skal være et sted vi trives, det stemmer jeg for :o)

 

I dag BARE MÅTTE jeg kjøpe en ny test. For å være HELT sikker, som om de to forrige jeg hadde tatt ikke var sikre nok. Tok med meg en kopp i veska, og kjøpte en test, rett inn på handikaptoalettet og testet. Puuhhhhhh....den ble postiv med engang, selv etter to kopper med te og stapp full blære. Så nå er jeg HELT sikker på at jeg er gravid ;o)....og det er så herlig :o))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har hatt min periode med bekymring, men den begynner og slippe taket nå=)

Gleder meg som bare det til lille gullet kommer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...