Stolt mamma! Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Kan du se litt på meg?? Hadde en spontan abort for litt over 3uker siden(va 11uker på vei). Har så lyst til å bli gravid igjen!! Kor mange barn ser du at vi får? Ser du ka ti me klarer det??? Jeg er født 021175 Han 140175
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 kjære deg...går alt bra... jeg føler at du vil ende opp med to barn...gutter... tror nok det vil gå kjapt....maks 8 uker dvs om 11 er du gravid...
Stolt mamma! Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 Så kjekt å lese!!! Ja takk, alt går bra nå. Første uken va helt for jævlig, men nå går alt mye bedre. Har en fantastisk samboer som har støttet meg og fått meg til å se det positive oppi det hele! Så forholdet vårt er bare blitt enda sterkere!! 2gutter ja... Hm.. Flere her inne som har sett 3barn, og hvertfall 1 jente. Men må innrømme at 2barn høres bra ut!;-) Du klarer vel ikke å se ka ti eg får mensen tilbake?(de sier jo at det kan ta alt fra 2 til 8uker etter utskrapning..) Kan eg spør om du ser noe annet på oss?? Tusen takk for at du tar deg tid til meg!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 det trenger jo ikke være rett... får opp 16 desember...regn ut om det kan passe...
Stolt mamma! Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 Mene du at evt termin blir 16des? Har jo ikke fått mensen tilbake etter utskrapningen(er usikker på når den kommer), så klarer ikke å regne det ut enda... Tusen tusen takk for at du så på meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå