Gå til innhold

Begynner bli lei det her nå...

Anbefalte innlegg

Han skriker og skriker når har får pupp.. Både med og uten skjold.. Tar noen tak, skriker, noen tak, skriker..ja slik holder han på til hvvert måltid.. jeg vet han er sulten, det kan ikke være at han må rape (siden han er sånn helt fra jeg skal legge han til)

MEN han er ikke sånn når han får flaske??!!

Hva kan det være? Er utrolig slitsomt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8274235-begynner-bli-lei-det-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fantasiløs 07.11.06!

Det samme skjer her, men han gråter på slutten..jeg tror det kan komme av at melken kommer for sent på slutt-for det er kun da han gråter og er utålmodig.Da pumper jeg ut de siste dråpene, ca 20 ml. har det vært de 2 siste dagene.Kan sikkert pumpe ut mer og, men det vil ta lang tid isåfall..

Har begynt med MME som siste kveldsmåltid da puppene er tomme sent på kvelden (ammer ca annenhver time..gutt på 7 uker)

Han drikker mer enn gjerne av flaske...heldigvis :-)

Har du nok melk i puppen? J har en pupp som jeg kan føle det er melk i, men når jeg pumper så er det nesten tomt.Skikkelig lure-pupp!Urk!

J håper det vil ordne seg for deg! Lykke til!

Annonse

Nå er ikke jeg noen ekspert på amming.... bar evet hvordan gutten min har värt.... Han og har rotet litt med puppen:)

Tror du at du kan vente i mellom 3 og 4 timer????? Kan jo hende at han er trött, kanskje? ( Sier ikke at han er det men at han kanskje er det ) Og t han rett og slett har et sugebehov??? Og bare blir litt sur fordi det kommer melk i det hele tatt? Gutten min kan väre sånn av og til han er trött.... At oppförer seg som om han er sulten men egentlig bare vil kosesuge för han sovner.

Så vankelig og vite alltid hva de vil:)

Viss han er sånn kan du vel kanskje pröve og vente liten stund?

Lykke til!

Snakker bare i fra min egen erfaring....

Gutten min spiser ca 4 - 5 måltider i dögnet av og til putter han noen små slurker om natten. Så det går ca 3 timer i mellom värt måltid. Han er vel 3 uker eldre en din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...