teila Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Heisann, har dere merket forskjell på håret nå når dere er gravide? Selv får jeg nesten ikke fett hår lenger uansett hvor lenge jeg venter med å vaske det, før måtte jeg vaske håret annenhver dag. Men det er deiligere som det er nå, lurer på om kommer til å vare?
silkeføre Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Fallet mitt har forsvunnet, nå henger alt rett ned...
Nenya^juni2010 Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg må vaske det annenhver dag nå... Og håret er blitt tynnere, føles iallefall sånn! og har mista all fall! Liker det ikke!!
Yrha Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jepp, har merka forandringer med håret. Blir ikke fett hos meg heller, dessuten synes jeg det virker tjukkere og mer glansfullt! Deilig Har hørt at det er hormonene som spiller inn (der også), og at håret blir helt annenerledes etter fødsel. Noen frisører her som vet, kanskje?
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Hei,,jeg er frisør har jobbet som det i mange år,å erfart masse om håret til folk under graviditet og amming osv.. Ja det skjer mye forandringer med håret. Jeg merket fra begynnelsen av graviditeten at jeg mistet masse hår,men etterhvert i graviditeten blir håret bare finere og finere,det blir fyldigere,ikke fett lenger og mere glansfullt,helt på slutten av svangerskapet er håret på topp. Mens etterhvert når en begynner å amme,mister en mye hår igjen,merker at det blir mye tynnere,og en får masse "baby" hår rundt ansiktet,de er da på vei ut igjen,så det går en del mnd før håret er på topp igjen. veldig ofte kan håret forandre seg,har du feks krøller,kan det være håret blir stritt,skjer jo også at en plutselig får krøller etter at en har hatt stritt hår også.. Noen blir mørkere i håret også etter å ha fått barn.
Yrha Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Har du noen tips til hva man kan gjøre etter fødsel for å 'redde' håret da, C-me? Har langt hår jeg, og vil nødig miste det som jeg har spart på i ti år! )
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Er ikke så mye en kan gjøre med det egentlig,naturen går sin gang. Men det er jo kommet shampo og conditioner som heter fast som gjør at håret gror fortere,og dette skal være bevist.(Er nisim som har disse produktene,de har også produkter mot håravfall og psoriasis,og andre hodebunnsproblemer) Er virkelig gode produkter. Så er jo en mulighet det da.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå