Gå til innhold

jordmor i Halden- noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva finnes og hva anbefales av jordmødre i halden. er det noen som har UL, og hva koster det å gå dit????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer selv fra halden og jeg bruker den kommunale jordmora.

Hun koster ingenting og hun holder til på helsestasjonen i sentrum.

Vet du hvor det er?

Jeg var hos jordmora selv for første gang forgje uke og jeg syns hun var veldig hyggelig, selv om hun er litt eldre og går av med pensjon til sommeren så har hun peil på det hun driver med.

Hun heter Kirsten Gustafsson tlf: 69 17 46 58

Bare å ringe henne å bestille time.

De har sluttet å ha UL i halden så alle må inn til fredrikstad å ta den ordinære UL, men jeg vet om flere som har reist til et sted i moss som har 3D UL.

Skrevet

hei, takk for svar!

legen min nevnte en privat jordmo som var sååå flink, men at det var veldig dyrt å gå dit. derfor lurer jeg på hva som er veldig dyrt og om hun har UL der?

Skrevet

Hei hei. Så moro med flere i fra Halden her.

Vi går også til Kerstin på helsestasjonen, utrolig hyggelig dame. Virker som hun har veldig greie på sakene sine.

Skrevet

Hei, halden jenter:)

Det er en dame som heter Kari Hvidsten som driver privat her i Halden. Hun har ikke ultralys, men er vistnok utrolig søt og grei. Svigerinna mi brukte henne og ble veldig glad i henne.

Det koster 300 pr gang og er verdt pengene:)

Selv går jeg til Eli Hanevik og er fornøyd med det. Er litt skarapa med cash om dagen pga husbygging, så tar det jeg kan få som er gratis!!

Koselig med Haldensere!!

Skrevet

hm 300 var ikke så ille som det jeg forstod på legen da, men velger nok hun på helsestasjonen i første omgang. Har vært hos henne tidligere og likte henne veldig godt jeg. Hun kunne f. eks finne på å komme med kommentarer om vekta og sånn, som sikkert noen kan ta seg nær av, men jeg syntes bare hun var morsom. Har hørt om en del som ikke "tåler" henne. Var mest det om hun andre har UL som fristet.

Og jammen var det haldensere her og! det tok sånn tid før jeg fikk svar på inlegget mitt at jeg begynte å lure jeg:)

lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...