Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 jeg får i meg nok mat, vil babyn dø da??
Lone35 =0) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Vanskelig spørsmål. Men den tærer nok på deg først. Og etterhvert som den og du ikke får alle de stoffene dere trenger vil det nok vises. Feilernæring og dårlig vekst. Du spiser deg mett eller?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Har lest et sted tidligere at barn som har hatt mødre som har slanket seg under svangerskapet, legger lettere på seg når de vokser opp og for fortere problemer med overvekt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Barnet tar til seg det det trenger av næring. Du vil nok være den som lider først. Men hvis du har problemer med å spise pga sterk kvalme og oppkast bør du nok kontakte lege.
Elllis Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 spesielt hvis kvalmen (eller den mindre spisingen) skjer etter uke 17-18. Barnet trenger mere næring da. Vet ikke om det har noen sammenheng, men jenta mi var storspiser da hun kom ut og gikk veldig raskt opp i vekt, og jeg fikk ikke i meg mat fra uke 6. til 15-16. (pga ekstrem sv.kvalme) Det samme skjedde med babyen til en på sv. gruppa, og hun hadde også hatt estr.sv kvalme. Så det lønner seg å spise hvis man klarer tror jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå