Gå til innhold

Masse energi!


skrikerungen

Anbefalte innlegg

Har lest at det er vanlig at man er trett og slapp i begynnelsen av et svangerskap, og at gravide ofte kan sovne bare de setter seg ned. Når er det vanlig at man blir så trett?

Kjenner meg kjempeopplagt jeg, og har masser av energi, og problemer med å få sove fordi jeg ikke er trett. Er ganske deilig faktisk, håper det varer og varer. Er bare 4 + 3 ennå, så kanskje det ikke har satt igang ennå :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du er :-) Jeg deriomot er megatrøtt hele dagen. Har vært det i nesten 1 uke nå. Er 4+1, så det er jo like tidlig som deg,men jeg kunne godt sovet hele dagen om jeg hadde fått lov ;-) he he he.......

Du får nyte det så mye som du kan!!!!! Misunner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare vent, d kommer nok. så nyt energien så lenge d varer.. i uke 7 slo d inn for fult her. er i uke 10+6idag og holdt på å svime av her en kveld for eg va så slitn.

har en litn jente på 1år så eg kan ikkje bare slenge meg nedå sove når eg vil som eg gjorde når eg gikk gravid m ho.

 

har null energi om dagene. så må utnytte den lille eg har på formiddagen t å få gjort mest mulig her hjemme..hehe..

stakkar mannen, han e ganske oppgitt over meg tror eg.jaja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...