optimist.. Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Hei alle sammen:)) Jeg gikk for å hente ut mer Metformin i dag og da fikk jeg en boks med Metformin Alpharma, men de jeg hadde fra før var Metformin Weifa i en eske.. Er det noe forskjell på disse? Har ho gitt meg feil? Håper noen orker å svare meg:)))
lindynatt Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 er nok kun fra et annet firma, burde ikke spille noen rolle.
-EMMA- Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Som lindynatt skriver: - det er samme medisinen bare annet firma. Jeg også fikk Metformin fra Alpharma denne gangen, istedet for Metformin fra Weifa. Grunnen til det, var at denne er billigere enn Metformin fra Weifa. (Ellers var det bare fordi dette apoteket hadde avtale med Weifa, og ikke Alpharma:P)
Elise29 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hater esker, så jeg ble en smule irritert sist når jeg fikk eske istedenfor boks... Går iallefall ikke på det apoteket neste gang
optimist.. Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar,jenter:)) Da satser jeg på at det er de samme tablettene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå