Gå til innhold

Noen her som vet om syklusen blir forstyrret etter å ha tatt ut kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om forstyrrelser, men jeg ble gravid umiddelbart etterpaa (saa det er altsaa fullt mulig), men naa mistet jeg i tidlig MA da, foer uke 5. Dette tror jeg ogsaa kan ha vaert veldig tilfeldig for aa vaere helt aerlig, selv om legene mine mener at jeg ble gravid for raskt etter uttak av spiral. De mener at etter uttak av spiral kan det vaere lurt aa la "klimaet inni lirmoren komme seg litt" da det jo er litt annerledes inni der naar man faktisk har hatt en kobberspiral inne. Min sto i 2,5 aar, og jeg ble vel gravid ca 10 dager etter uttak av spiralen.

Igjen, jeg tror min MA erfaring vel saa gjerne kan ha vaert tilfeldig, og jeg har ogsaa mistet foer, saa det er IKKE noe som trenger aa gjelde for andre. Men legene mine mener altsaa at for meg ville det vaere aa anbefale med en syklus eller to foer jeg ble gravid, saann rent ideelt sett. (men hvem har tid til deet da?)

En ting til er jo at jeg tror de spirene som skal bli noe av, blir det uansett, og jeg tror det kan vaere helt ok aa proeve med den gang.

En annen ting er at det meste rundt fertilitet er veldig individuelt, saa du skal se det ordner seg kjapt for deg.

Lykke til med proevingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...