Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Ble så bekymret jeg!`Var bare bittelitt i det jeg skulle tørke snørr av nesen. Har vært så tett av forkjølelse at han har fått astmamedisin, kan det ha noe å si? Andre som har opplevd lignende
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Det var litt blod i snørret til min syke gutt også. Han er 7 måneder. Hoster din gutt, eller? Det gjør min.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ja, det gjør han. Synes at det var så skummelt jeg... Men kanskje ingenting å bekymre seg for?
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Neida, det er ingenting å bekymre seg over. I nesa og litt bak er det massevis av små blodårer tett inntill huden. Når man blir forkjøla hovner disse litt opp og med all snytingen i tillegg hender det ofte at man begynner å blø litt. Så lenge det ikke er snakk om noen voldsomme mengder kan du ta det heelt med ro. God bedring til småen din da.
Karoline's*mamma Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Det skal ikkje mykje til før ein blør frå nasa. Har du gitt han nasespray, kan det og vere ein grunn til at han blør naseblod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå