Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har den ordinære ultralyden min blitt utsatt til jeg er i uke 20! Utrolig kjipt! Jeg går jo og gleder meg til det her, har jeg ikke egentlig krav på en tidligere?? Takk for svar alle som vet, beklager litt syting og klaging.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, så kjedelig. Men jeg tror man kan få ul i alt fra uke 17-20, men jeg skjønner godt at du blir fryktelig utålmodig...

Skrevet

Jeg hadde UL da jeg var 20+1, syns det var leeeeenge å vente :)

Skrevet

Jeg vet hvor utrooooolig kjedelig og trist det er å få ul utsatt!! Det føles skikkelig urettferdig!! Hvor lenge er det til ul, nå? Jeg fikk utsatt min litt over ei uke, og syntes det var helt forferdelig... Alle forventningene og all spenningen rundt ul måtte liksom bare forskyves ei uke... Ikke lett, men jeg fant på mye å gjøre og prøvde å la være å tenke på det, så gikk faktisk tida ganske fort;) Dessuten er det greit å kunne dele frustrasjonen med andre her inne:) Jeg ønsker deg masse lykke til og skal tenke på deg:)

Skrevet

Hei, det er bare litt over to uker til men har gledet meg sååå lenge føler jeg. Fant ut at jeg ikke har noen mulighet til å gå på den nye datoen jeg har fått så får ringe de i morgen og prøve å grine meg til en tidligere dato;) Takk for oppmuntringene jenter! Sambo er veldig forståelsesfull men skjønner jo at han ikke orker høre på jeg maser om samme tingen i timesvis heller...hehe hadde jeg jo ikke giddet selv det.

Skrevet

Jeg var til to UL,pga at termin ble satt tilbake 3 uker på 1.termin. Siden jeg ikke kunne før, var jeg etter ny termin ikke tilbake på UL før jeg var rundt uke 21... JM sa at det var i seneste laget, for etter uke 20 begynner ungene å vokse så individuelt;guttene vokser mer/fortere enn jentene, og målene kan rett og slett være "misvisende", på et vis... Purr på,og si fra at du har ventet lenge nok!! Er ikke sikkert de på sykehuset tenker over at du skulle vært inne,pga at du er kommet så langt. Lykke til. :)

Skrevet

Oi , ja da har jeg jo ett godt "mase-grunnlag" hehe.. Det skal jeg nevne for de i morgen snart trebarnsmamma! Takk!

Skrevet

Lykke til, da! Skal krysse fingre for at du får en tidligere dato:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...