Gå til innhold

Lurer på deres mening............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på bursdag til ei venninde,og de skal ut på byen etterpå.Har veldig lyst til å bli me,å ta en alkoholfri drink.Det er fordi jeg nå er gravid med nr2,på kort tid,og har ikke vært ute på over 2år.Synes dere det er teit at gravide går ut?så er jeg litt redd for om noen kommer borti magen. hilsen pysa=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men i himmelens navn det gjør da ikke noe at du er ute og har det gøy bare du ikke drikker alkohol. det er ikke noe å bry seg om! bare gå ut du!

Skrevet

Det skal mye til før den lille i magen tar skade av støt mot magen. Det blir vondt for deg lenge før den kjenner noe.

Synes du skal ta deg en tur ut jeg :-) Det blir sikkert kjempekoselig!

Gravid er jo ikke ensbetydende at man skal slutte å leve et sosialt liv.

Skrevet

Det med magen må du nesten ta stilling til selv, men jeg syntes ikke du skal la være å gå ut bare fordi du er gravid. Hvis du har lyst til å bli med ut siden din venninne har bursdag så syntes jeg du skal gjøre det. Så kan man jo se ann hvor man bør oppholde seg. Trenger kanskje ikke gå ut på dansegulvet når det er helt stapp fult med folk. Men kos deg du. :)

Skrevet

Den lille i magen ligger jo med airbag rundt hele seg, de tåler kjempemasse:)

Er direkte slag og spark en skal være forsiktig med!

Har du lyst og energi, syns jeg du skal bli med ut, drikk en alkoholfri drink eller brus, dans og kos deg! Har mor det bra, har baby det bra:)

Skrevet

Ja enig med alle ovenfor her, gå ut og kos deg! OG,- nyt at det i Norge er røykfritt overalt! Slipper å tenke på masse røykfylte lokaler selv om man skal ta deg en tur på byen!!! Dans og ha det gøyyyyyyy!

Skrevet

Jepp!! Kos deg masse!!

Jeg hadde vært litt redd selv--bor i liten by der mange "kjenner" hverandre og ryktene går. Hadde folk der sett meg gravid på by'n med drink i hånda hadde sikkert ryktene begynt å gå..hehe:)

Nei som sagt KOOOOS DEG!

Skrevet

Det blir sikkert kjempekoselig, for deg, men for min personlige del synes

jeg ikke det er noe gøy å gå ut nå, spesielt ikke sånn å stå i kø med masse fulle ukontrollerte folk som skubber og dytter. Men det kommer jo an på hvor man går og hva man synes er greit selv.

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Du skal ikke være redd for at noen kommer borti magen din om du ikke hvnver i slagsmål da og det skal du vel ikke?

Den tåler et dytt her og en skubb der;o)

Babyen ligger laaaaant inne, vet du og den er godt polstret av både det ene og det andre, så ikke tenk på den;o)

Nei, gå ut og kos deg du, jenta og ta en alkoholfri drink for meg også;o)))

Skrevet

Det går nok helt bra det, jeg var ute igår jeg, drakk masse munkholm, måtte jo holde tritt med drikkingen til de andre:) Hadde det kjempeartig i gårkveld, selvom jeg ble trøtt litt tidligere enn de andre, så jeg måtte dra hjem, så jeg angret ihvertfall ikke et sekund på at jeg ble med:)

Skrevet

Gå ut å ha det gøy du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...