Gå til innhold

Noen andre som er ekstremt trøtt og uopplagt hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalmen fra 1. tri er blitt erstattet med en ekstrem trøtthet, null matlyst, tung i hodet og heeeelt giddalaus!! Jeg har ikke overskudd over hode!!Er i uke 13 og hjemme i perm med dattera mi om dagen, men skal jobbe 5 uker snart da samboer skal være hjemme og dette gruer jeg med til akkurat nå....Noen andre som sliter med dette?

Huff...:o(

Skrevet

Dytter...

Skrevet

jeg var kjempetrøtt helt til jeg var ca 16 uker så roet det seg litt i 3-4 uker, men så kom det tilbake for noen dager...det svinger...

Nå er jeg 23 uker på vei og ganske opplagt.

Tar du jern?

Det var det første jordmor spurte om da jeg var trøtt.

Jeg har tatt ekstra med jern siden jeg var 13 uker.

Jeg tar det rett før jeg legger meg og det virker som om kroppen tar det bedre opp nå enn før da jeg tok det om morgenen.

Hilsen

Skrevet

ja, eg går å e konstant trøtt og skikkelig uopplagt. det bynne å slite på humøret åsså kjenne eg.... e et slit å komme seg på jobb om dagan, har vært mye borte før at eg rett og slett ikkje klare. føle meg rett og slett syk, ikkje lett å ha det sånn...:(

Skrevet

Åhhhh, jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du skriver.

Er i 16. uke og hjemme fra jobb en dag i uka for jeg er helt utslitt. Den dagen jeg er hjemme sover jeg i snitt 6-8 timer mer enn de andre dagene. Matlysten er dårlig, spiser jeg for sterk mat får jeg så utrolig halsbrann når jeg legger meg at jeg må opp igjen og kaste opp... Jeg var også veldig tung i hodet, men en kiropraktor justerte nakken min og da ble det mye bedre... Har i grunn utrolig lite energi nå i forhold til mitt første svangerskap for 5 år siden.

Håper det snart gir seg og jeg kan sprette opp av senga om morgenen og glede meg til en ny dag :-)

Skrevet

Jeg sover dupper midt på dagen, men det var mye "verre" i begynnelsen av andre tri. Sov tre fire timer på ormiddagen. Helt vanlig. Trenger du søvnen så må du få sove. *smiler* Det blir bedre etterhvert.

Skrevet

jeg er i uke 18 nå, er sååå sliten å trøtt hele tiden... har veldig god matlyst, men er så sliten hele tiden, vil bare sove hele tiden.. og i det siste har jeg fått så vondt i korsryggen, tror kanskje jeg har en begynnelse på bekkenløsning... hva tror dere?

Skrevet

Kan kanskje være begynnende bekkenløsning ja...Du får vente litt å se hvordan det utvikler seg, ikke sikkert det gjør det! *krysser fingra*

Ellers så takker jeg så mye for svar....begynte å tro at jeg var syk på noen måte...husker ikke denne enorme trøttheten fra første svangerskap!

Vi får håpe det forsvinner snart! Skal ta ekstra jern å se om det hjelper, takk for tips!:o)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og er kvitt den enorme trøttheten som varte til ca uke 12. Men trøttheten er derimot erstatta med et kjempe-tungt hode og en enorm "sliten-følelse" i hele kroppen. Den sliten-følelsen gjør meg ganske så matt. Jeg jobber fulltid med barn, og føler et veldi behov for å sette meg ned for å hvile hele tiden. Og i helgene orker jeg ikke så mye annet enn å bruke tia på å komme meg etter uka.:/

Skrevet

JEG!!! Men jeg har en strålende samboer som gir meg all den hvile-tid jeg trenger (han er sykemeldt etter en operasjon) :) Vi har mista 3 ganger på ett år, så Må bare ta det med ro:)

Klæm:)

Skrevet

Jeg er 23+4 i dag, og er fremdeles kjempetrøtt og giddesløs!! MEN! Det har endelig gått opp for meg at jeg må kutte ned på tempoet litt, har bestemt meg for å kutte skolen ( er deltidsstudent... Rettelse;HAR VÆRT!!), og jeg skal be om 50% sykemelding, fordi jeg bruker det lille overskuddet jeg har til å gå på jobb. Og jeg har endelig klart å innse at sånn skal det ikke være! Og bare tanken på å gå mindre på jobb, for å få bedre overskudd til å klare å gjøre noe som helst utenom jobb, er kjempe motiverende! Pluss ar jeg har en sjef som bare er helt fantastisk og støtter meg!! Skal bli godt å få legge seg opp et overskudd, det er jo ikke meninga en skal være utslitt når beibien kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...