kristin2 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 ...og ingen tegn på at noe er iferd med å skje. Ja jeg begynner å bli litt lei nå, men, men..tulla kommer vel når hun er klar. Oppfører seg som rene kickbokseren i magen innemellom og det virker som hun trives, dermed går det vel fortsatt noen dager før vi får møte henne. Men jeg tar imot alle tips. Ikke så lysten på å løpe trapper en hel dag, ta avføringsmiddel eller sitte med bena i isvann. Sex har vi prøvd, men det virker ikke som noe hjelper. Dessuten er det jo et prosjekt i seg selv å ha sex om dagen, føler meg som en hvalross, haha.... Ikke like lett å snu seg hit og dit, hehe... I tillegg føles det ut som hele bekkenet går til h..... midt i akten. Har kynnere innemellom, men hver gang jeg tror at nå begynner det så dabber det av etter et par timer. Noen i samme situasjon der ute?
Blåttkryss Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg er ikke i samme situasjon, for er i 31. uke.. :-) Men føler fryktelig med deg.. Må være sliiiitsomt å gå sånn og vente.. Sender en klem og håper noe skjer snart! :-)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jaaa det er flere av oss hvalrosser som ikke har effekt av sexprosjekter. Jeg har masse maserier som er regelmessige en stund og så blir de uregelmessige og så er det samme leksa om igjen, det blir bare vondere og vondere men skjer liksom ingenting annet. Har du fått time til overtidsvurdering? Er det første barnet?
kristin2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Heisan! Ja det er første barnet. Var på kontroll i går og det ble da bestilt time på sykehuset til førstkommende fredag. Dersom ingen baby før den tid så blir det igangsetting. Håper jo helst at noe skjer før den tid, ut må jo den babyen uansett Sexprosjekter ender ofte opp med latter her, heldigvis. Hadde vært sårt hvis det skapte mer frustrasjon. Det er liksom ikke like enkelt da magen ofte er i veien, hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå