Mona + kid Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hei! Jeg syns du burde lese dette; http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/svangerskapskl_e
Mona + kid Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ble visst et mellomrom mellom "svanger" og "skapskl_e" som du må fjerne.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 welwda svangerskapsolje. be om å ¨å ta blodprøve om du klør mye. jeg har kløe men den er ikkefarli ikke ennå i allefall
**My little Miss drama and I** Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Hadde så forferdelig kløe på magen en stund , smurte meg med krem med aloe vera fra vanlig butikk og spenol.. klør ikke lengre:)...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 hei.. jeg lurer også på dette med svangerskapskløe... får masse små blemmer som klør. dette på knærene, leggene og albuene! klør til det begynner og blø...mange arr på føttene og albuene :-( er dette svangerskapskløe??
Mona + kid Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Aner ikke dessverre. Jeg syns du burde høre meg jordmor evt. lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå