snart4barnsmamma Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Hei Eg har hatt så vondt i lysken og i ryggen den siste tiden. Har noken eit godt råd?Kan det vere bekkenløysing?Var til doktor på onsdag og han sa eg skulle dusje ofte med varmt vatn, og lindre det slik.Eller smørje på ibux gel.Har nå ikkje heilt trua på det eg då men. Vart sjukemeldt i ei veke.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Det ska visst nok væra bekkenløysning eg har det og sånn og har sjølvsagt bekkenløysning det hjelpe faktisk med en god varm dusj så prøv det før du bruke smertestillande. Lykke til
riho1 Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Hei! Vet ikke hvor langt du har kommet, men mest sannsynlig er det bekkenløsning kombinert med muskelanspenthet. Er det på helt på slutten av svangerskapet kan det også være de to tingene kombinert med at babyen har sunket ned i bekkenet. Jeg anbefaler ikke Ibuxpreparat i hele tatt, heller en paracet. Men dette kan henge i resten av svangerskapet så prøv uten smertestillende. Få deg henvisning til fysioterapaut. Lykke til mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå