Gjest Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 jeg er nå i uke 21 og har allere begynnt å produsere melk. (TROR jeg) er det bare helt usannsynelig eller kan det hende at det er melk? takk for alle svar
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Det kan så godt hende at du produserer melk... Jeg fikk melk i mine bryst uten å være gravid, du skjønner en sommer gikk nesten alle rundtmeg gravid, og jeg ble påvirket av det, he he , litt morsomt....mange år siden nå, men nå som jeg er gravid kommer det ingenting ut....men det kommer vell
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har også dette og er i uke 24 (straks 25) har vel hatt det i et par uker nå.. Klemmer jeg på brystvorta så kommer det et par dråper....
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Det er nok melk ja! Lakk melk fra uke 20 ca sist. Nå er jeg i uke 17 og merker at det skjer noe i puppene. Håper det ikke blir som sist, ikke så moro å være livredd for lekkasjer og å måtte gå med innlegg. Kan forresten nevne at etter fødselen kom den fulle melkeproduksjonen i gang et døgn før den skulle (det tar jo litt tid etter fødselen). Og det er jo en fordel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå