Gå til innhold

Er det noen andre som er "sur" i magen????


Snuppa05

Anbefalte innlegg

Æ e såååååå innmariiii sur i magen, det kjennes liksom ut som om æ har halsbrann nede i magen... sånn rundt navelen og rundt i en oval sirkel ut til sidene...... noen andre som har det sånn eller har hatt det sånn???? Har ikke noe løs mage eller noe sånnt heller.... har bare vært sånn i noen uker nå.... prøver å drikke melk (som er basisk) for at det skal bli bedre.. men det hjelper liksom ikke... er det noe annet mon tro....

 

E nu snart 10 uker( begynner på mi 11uke..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det påakkurat samme måte...Men jeg har litt løs mage også. Aner ikke hva som hjelper, men vet ikke om melk er så bra!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går over... det kjennes ut som om jeg har drukket en kanne med kaffe, spist 2 chili og 1 pose med taco krydder.... :)

 

enda jeg ikke har drukket eller spist noe som er i nærheten av dette....

 

HÅPER VI BLIR BEDRE SNART... hvor langt er du på vei da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo forandrer seg det gjør kroppen... men jeg synes bare at det var litt merkelig at jeg skulle føles ut som om jeg brenner opp i magen...(nesten)

kan ikke huske at det var sånn forrige gang.... det var bare derfor jeg spurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det du har er halsbrann eller masse magesyre. Melk er ikkje noe bra, ikkje spis masse , men ofte og lite. Bruk link eller gaviscone so er reseptfri på apotek og beregnet til gravide. håper du blir bedre. Eg har mange gode råd og forslag når dette var eit stort problem i mitt første graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...