Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 om vekta..har bare lagt på meg 2kg og fikk kommentar om at jeg var blitt så rund i ansiktet og kor mye æ hadde lagt på mæ..hm rart,vet jo at magen og puppan e blit større men.. mange sm føle de får kommentare sm ikke stemme helt?føle mæ jo plutselig feit og e jo ikke egentlig det da..
Solskinnsjenta Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Har du begynt å få vann i kroppen? Det vises gjerne i ansiktet bedre enn fett lagring. Trist at folk mener de har rett til å kommentere slikt uansett synes jeg. Vi er ikke usårbare fordi vi er gravide, heller tvert i mot!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 har kanskje fått litt vann i kroppen,men merker det bare på sokke kanten da.. syns heller ikke at det er noe artig å få slike kommentarer..syns det e greit med fokus på magen,det er jo liksom babyen,men syns at de ikke trenger å kommentere vekta mi eller utseende mitt..blir liksom mer personlig da..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har ikke lagt på meg noe enda, er 12+2, magen og puppene har voks bra mye...de på jobb sier at de kan se at jeg er gravid nå.... men jeg føler bare at jeg er blitt feitere, men det blir vell bedre etterhvert
VinterSol+2 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 folk tar seg jo til rette med å kommentere alt mulig da! Syns det er ufint jeg, hva er vitsen med å si at folk har blitt rundere i ansiktet eller ikke, lissom? Haha, men folk mener nå så forskjellig og, så du får prøve å overhøre det.. på en og samme dag fikk jeg disse kommentarene dame nr1) NÅÅÅ har du begynt å legge på deg altså! Du kommer til å bli så svært du!! dame nr 2) du, har du vært syk i det siste? syns du ser så mye tynnere ut enn vanlig... (hehe, nr 2 visste ikke at jeg var gravid, nr1 gjorde det.. så det har nok farget synspunktene deres ja!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå