Gå til innhold

beste ammeinnlegg i papir og ull, fyll ut!

Anbefalte innlegg

papir

natusan?

coop- ok, sitter ikke fast i puppen, tar unna fuktigheten

chicco?

ull

janus- store og tynne, føles bløt og kald når de er fuktig, føles gode på når de kun er tørre, blir stive og harde når de tørker (49 kr)

troll- små og tykke, men veldig god på både tørr og våt, holder deg god og varm , (69kr/79kr)

tom og trine(spar kjøp)? (49kr)

Fortsetter under...

papir

natusan?

chicco?

avent: Blir "klumpete" når de blir fuktige, er IKKE fornød med dem

ull

janus- store og tynne, føles bløt og kald når de er fuktig, føles gode på når de kun er tørre, blir stive og harde når de tørker (49 kr)

troll- små og tykke, men veldig god på både tørr og våt, holder deg god og varm , (69kr/79kr)

tom og trine(spar kjøp)? (49kr). Innmari store, men førnøyd med de.

papir

natusan: Ubehaglige og loer veldig, så de sitter lett fast i såre brystvorter.

chicco: Har et tynt plastlag ytterst, og de sitter ikke fast i puppen. Har aldri hatt lekkasjer med dem.

avent: Blir "klumpete" når de blir fuktige, er IKKE fornød med dem

medela: Har også plastlag ytterst, som forhindrer lekkasje og sitter ikke fast i puppen.

ull

tom og trine(spar kjøp)? (49kr). Innmari store, men førnøyd med de.

Engangsinnlegg (papirinnlegg) som anbefales, er medela sine. De holder meg tørr, selv om jeg lekker mye. Har bare prøvd avent sine i tillegg, og de likte jeg ikke.

Har tom og trine ullinnlegg og troll ullinnlegg. Syns tom og trine er litt for store, liker troll best.

Papir:

Medela og Chicco sine er jeg veldig fornøyd med. Der "bindes" fuktigheten som gelé inni ammeinnlegget og de føles helt tørr mot huden. Suger opp mye.

Avent sine ammeinnlegg er noe dritt. De føles våte (kan nesten vri dem opp), de loer og de henger fast i puppen.

Har bare prøvd tom og Trine ull-innlegg. Fornøyd, men litt tynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...