-Amelie- Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg driver og leter etter sportsvogn, og hadde egentlig bestemt meg for å ta enten Quinny eller TfK... MEN så plutselig kommer jeg over OTH. Og de er jo nydelige! ...Men ganske dyre. Problemet er at jeg ikke kjenner noen som har vogn i det merket, og ikke har hørt stort. Så: Er det noen her som har den, og som kan komme med positive/negative sider? Er evig takknemlig;)
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har OTH (har ikke hatt den så veldig lenge da, men mine erfaringer er i allefall så langt: Helt topp å trille, en trillecomfort jeg ikke har vært borti før :-) Kjempefornøyd. Det er litt uvant med de "sele" reguleringene av ryggen, men det venner man seg for til :-) Mitt lille gull sitter som en prinsesse i vognen og sover veldig veldig godt i den. Skal det være noe negativt med den så er det det at du kun kan ha den fra deg. Føler at jeg kan gå glipp av litt "kontakt" med gullet når jeg går, så jeg har den andre vognen vår som jeg bruker litt innimellom. Kommer også til å bruke den andre vognen når det er skikkelig sur vind etc, for jeg føler at OTH ikke er like lun som den andre.. Men som sagt, jeg er super super fornøyd med vår. Det som er litt kjipt er om du skal ha 07 modell, det er leveringsproblemer på denne så du kan (om du velger "gal" farge) risikere å måtte vente ganske så lenge..
Stinemor:) Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Har bestilt OTH vogn selv, har hørt masse bra om denne vogna. Bestilte en svart vogn hos Barnas Hus, men fikk beskjed for et par dager siden at svarte og marineblå vogner ikke kommer inn før i juni. Gikk derfor inn på babyjungle.nl og bestilte, og der får de den inn i svart neste uke:)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Har hatt 11 vogner inkl OTH og det er den mitt barn har likt best. God å trille, lett i vekt og deilig med svingbart forhjul. Har sort vogn, praktisk.
-Amelie- Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 ok, takk takk Det eneste jeg synes virker litt dumt er at det ikke går an å snu den, ja... Og så at den virker litt tynn. Men en skulle jo tro at det går bra, om en har en god og varm pose oppi? Har satt den av i lilla, syntes den var så fin
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Har Oth til min på 7mnd,brukte med carry-cot til han var 5,5mnd, og etter det har han elsket å sitte i sportsvognen.Har aldri savnet at han kan sitte å se mot meg, han elsker å følge med på alt som skjer, og jeg kan holde ett øye med han gjennom luka i kalesjen.Han sover også utrolig godt i denne, i hele vinter har han sovet ute i vogna si i timesvis i strekk.Jeg syntes også at den virket litt "tynn" men løste det med å legge ett saueskinn i bunnen.Når det ikke har vært så kaldt, har vi brukt vognposen som hører til(buggy mummy) men nå når det har vært skikkelig kaldt har jeg brukt voksi pose. En annen ting som er overlegent bra med oth er regntrekket!helt tett, og gjennomsiktig, og det ligger ikke ned på vogna slik som på feks simo. Lykke til med lilla OTH;-)
-Amelie- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2007 Det er kanskje et dumt spørsmål, men det er ikke leveringsproblemer på babyjungle.nl, sant? Ble litt bekymret nå.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå