silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Hvordan har vi det jenter? Syntes det så så kjekt ut å gå gravid, de stråler jo der de går og strutter med flotte runde mager. Vel var mer enn lovlig naiv jeg. Kjekt har det vært og jeg gjør det gledelig igjen men nå vil jeg se beina mine igjen og gull ungen i magen! Det er ikke så kult å vagge som en gås med 20kg +, bekkenløsning, hovne hender,armer,legger,lår, føtter og best av alt hovent ansikt og bollemus med kraftig skogvekst som man ikke klarer å klippe selv. Sitter dere andre også fanget innendørs fordi de eneste skoene som passer er flipperser og det går ikke an å bruke det når det regner små j.... ute? Flere som er dritt lei av at legen sier at nå kommer babyen snart men dagene går og de føles som et langt vondt år? Hm jeg er ikke i godt humør i dag, maserier som er vonde, bekkenløsning, lite søvn ja dere kjenner vel sikkert remsen med alt som plager. 5 uker siden legene på føden sa at fødselen ville bli når som helst, hm ja akkurat ja. Flere som har lyst til å syte litt, og få litt sympati.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Uke 40 her også, en vaggende gås...med bekkenløsning, søvnløse netter, halsbrann, oppkast pga sure oppstøt, smerter, vann..vann..vann. Et mareritt å gå på butikken (i joggesko str. 44,, som ikke snøres igjen) Hvor alle ser på meg : Nei, guri, er du her enda? - wæææ, nå er du stor altså.... Og du er sikker på du bare skal ha en, haha? Oi, du ser sprekkferdig ut jo.., Neiognei, nå ser du klar ut. Er ikke den magen veldig stor?? Jeg blir gaaaaal. Nei, den er faktisk ikke unormalt stor, ... Så hvorfor skal ALLE alltid mene så mye, og si så mye..? Ville aldri falt meg inn å si sånn til ei høygravid... Jeg vil føde NÅ !!!!
Berma Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 ja jeg vet så alt for godt hva du mener Silla!!! hadde termin igår og hadde vel ærlig talt trodd at jeg skulle få før termin, men nei...har store problemer med å holde humøret oppe nå, får jo 100 meldinger om dagen hvor det står "kjenner du noe? skjer d noe snart??" Har jo mye kynnere og vondt i korsryggen, men det blir liksom ikke værre eller regelmessig.. Blir nesten mer nervøs for denne fødselen jo mere tid jeg har til å tenke på den, har egentlig ikke gruet meg til den men nå føler jeg at det er snakk om fødsler og smerter hele døgnet, har nesten "glemt" at jeg faktisk får en liten datter når fødselen er over!! lurer så på hvor stor hun er, hvem hun ligner på, har hun hår?? og jeg gleder meg så til å bli kvitt denne magen, lurer på hvor lang tid det tar før den er relativt normal igjen?? men vi får trøste oss med at vi er nærmere fødsel enn vi er nå kommer man ikke uten å faktisk føde!!! Lykke til!!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Ikke engang legene trodde at jeg skulle gå til termin og på kontroll på fredag sa legen at det ser ut som denne vil ut i løpet av helgen, blir deppa av det der. Jeg har stadig vondere maserier og de er regelmessige i noen timer så blir de uregelmessige for så å bli regelmessige igjen. Det har vært litt effekt i dem for jeg har åpning på 2-3cm men det blir liksom ikke helt grusomt vondt og jeg orker ikke enda en tur på føden uten å være 100% sikker på at det er alvor. Skal vurderes for størrelse og evt igangsetting på onsdag men det føles som om det er en evighet til onsdag nå. Det er jo ikke behagelig å gå sånn som vi gjør nå heller så fødselen gruer jeg meg ikke til, men jeg er redd for å revne og at sex aldri skal bli godt igjen. Glemte forresten å si at gutten min målte 11cm fra tinning til tinning for ei uke siden, det normale er 10 til 10,5 cm
riho1 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Heisann! Henger meg på dere jenter jeg og, begynner å gå på tålmodigheten nå. Men vet ikke hvorfor, men har roet meg LITT ned igjen. Fikk høre for flere uker siden at jeg var veldig moden og ventet bare på riene. Moden, jada.... ikke søren, magen er der fortsatt, har nesten mista trua. Nå prøøver jeg bare ta det med ro, er nesten uvirkelig at jeg snart skal ha ei lita tulle i armene. Svinger litt det her, ene øyeblikket tar jeg det med ro, og andre øyeblikket er jeg stresset og motløs. Tipper på datoer, men den ene etter den andre går forbi. Og doen har jeg fått enda flere nattlige stevnemøter med nå i det siste. Trøsta er vel at hun har sunket lenger ned i bekkenet. Ja,ja..... vi får bare krysse fingrer og IKKE bein, så har vi de små nurkene her snart. Lørdagsklem
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Hehe, det med tipping på datoer driver vi med også, og jeg har håpet på 17 feb siden jeg fikk positiv test. Neste dato nå er i morgen, deretter den 22... hehe. Men, vi får se. Sitter med juksterier som jeg kaller de nå - blir gal jeg.. Forrige gang hadde jeg de i 2 uker... Det har jeg snart hatt nå også. Lykke til jenter... blir spennende å høre hvem som blir først av oss
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Dytt, jeg kjeder meg noen flere som vil ha tidsfordriv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå