en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 da er vogna i hus. har vært ute å reist, så har ikke prøvd vogna ute ennå!! men den er veldig lett... så enkel å svinge/trille (hehe.. har trilla litt inne). den er mye større i sittedelen enn jeg hadde trodd. ja vogna er egentlig litt større enn jeg hadde trodd i utgangspunktet. bestilte hos john. fantastisk service hele veien.. har ikek betalt moms. den gikk rett gjennom!! john sender en fake faktura til deg hvis den blir stoppa. så betaler du moms for en mindre sum enn du egentlig skal. ja.. vet ikke hvordan dette funker. er bare glad jeg slapp!! fikk forresten ødelagt vogna mi nå når jeg var og reiste, og får ny vogn der. så nå er det ut i vognjungelen igjen. må ha en 4 hjuling til barnehage og sånn.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2007 vært på min første trilletur med den siden jeg ikke har den andre vogna lenger. og den var en drøm å trille:) men jeg kommer nok ikke til å bruke den noe særlig ute så lenge det er kaldt her jeg bor. blir vel heller en butikk/byvogn tenker jeg. til våren er den perfekt!!! ja skulle dytte det her innlegget så du ser det!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Så kult,jeg skal definitivt bestille meg en fra John! Takk for at du la et ut et innlegg om at du er fornøyd;) Kos deg med vogna!!! Det skal jeg snart også;o)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 men har du sett vogna med egne øyne? jeg var og er enda litt sjokka over hvor stor den var. hadde jo klart å bestille uten å se den først. men likevel er jeg 101% fornøyd!!! skal kjøpe den reisebagen også!!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 men er den liten sammenslått? og det er liggestilling ikkesant? - tenker på å kjøpe easywalker sky, står mellom den og oth, men oth har så lang leveringstid.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hei igjen! Noop har ikke sett den "live",hva mener du med at den er så stor? Sittedelen eller vogna generelt? Blir den sånn stor at den er tung å "drasse" på? Hmmm vil ikke tro det er det du mener ettersom den er en drøm å trille;o) (har laptop problemer,så får bare logget meg på en gang om dagen så hvis jeg ikke svarer så går du bare dytte på innlegget;o)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 jeg mener at selve vogna er stor i seg selv. men den er jo lett!! den veier bare 9 kg. siden det finnes en egen reisebag hadde jeg kanskje forestilt meg at den var litt mindre hvis du skjønner. det e rjo bare en fordel at den er stor, lett og fantastisk å trille! den er en drøm å trille og føler IKKE at jeg drasser på den. var bare overraska over at selve vogna var stor i seg selv. den er jo forsåvidt liten når den er sammenslått. men det er jo en stor fordel da. stor plass til ongen, og liten vekt. jeg har han i en voksi 0-6 år i den. og det er god plass. han er 8 mdn og var 10 kg og 74cm for 2 mnd siden. tror vi kommer til å bruke vogna masse når det blir mildere ute!!! jeg er absolutt kjempe fornøyd! men jeg haddejo ikke sett vogna før. trodde vel kanskje at det var en bitteliten vogn.. hehe!! teite meg!! fikk meg en ny vogn i går. en emmaljunga cerox pga flyskade på den gamle 4-hjulingen min. MÅTTE ha en vogn fort. så jeg fikk faktisk 2 nye vogner på 1 uke. stakkars lille teodor. mye nye saker rundt han nå!! skal du bestille nå snart?? egentlig litt teit av meg å bestille nå.. er jo leeenge til sommern her i nord.. men men! må man så må man!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 full liggestilling! og joda den er liten sammenslått!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Takk for at du svarer igjen! Det var det jeg håpet på at vogna var stor og romslig;O) Min Luke blir 16 mnd,han er ikke spes.stor,men vi trenger en vogn som er større en Quinnyen vi har nå.Vogna høres ut som et blinkskudd for oss så jeg skal få bestillt den før sommeren kommer hvertfall. Har en vennine som skal kjøpe den gamle vogna så da hun sier fra så er vognen bestillt iløpet av dagen. Takk igjen trengermersøvnDÅTTno!!!!!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 håper du blir fornøyd!! elelr jeg vet at du bli rdet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå