Vestlending med to, snart tre? Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Eg er no på slutten av veke 35 og vil sei at formen er sånn nokolunde bra. Er fortsatt i jobb, men har berre ei veke igjen. Merkar at eg orkar mykje mindre no, har halsbrann og er ein del kvalm. Er spendt på å høyra korleis det er med dei andre i veke 35.....
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 hei jeg er 35+0 idag og har det i grunnen helt fint.. har ingen vondter og bare nyter den siste tiden enda.. har en del halsbrann som jeg HATER,det er så ekkelt.. kan da heller ikke gå så langt eller fort,blir fort sliten,og nattesøvnen er også borte kan du si... men ellers er alt fint )
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Hei gravid i vest. Jeg er omtrent der du er.. og ser også frem til perm! - kun 7 arbeidsdager igjen! Har gått gjennom dette uten en dag fravær på jobb, ( 100%) Bortsett fra 2 dager i høst, men det var pga forskjølelse. Er dette din første?
Slankehjelper'n Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Hei hei! Jeg har 6 arbeidsdager igjen, og formen er helt perfekt! Går og lurer på når dette skal bli tungt og slitsomt. Har ingen vondter, men kjenner litt gnaging på ribbeina. Men nå er babyen på vei nedover, har festa hodet, så da blir det vel mindre trykk på ribbeina etterhvert. Har ikke hatt halsbrann heller. Trener fortsatt 5 dager i uka, så jeg føler meg ikke så veldig gravid, egentlig. Men elsker å være gravid nå, er så morsomt med den lille guttebabyen som sparker og buler ut hele dagen;-) Koser meg!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Jøss det må jeg si Nino... *tar av meg hatten* Om alle kunne vært like heldig som deg!
bompymamma Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Er i uke 35, og sliter med litt forskjellig, noe jeg har gjort siden uke 18 eller no. Som andre blir jeg også fort sliten, er tungpustet, men sover godt om natten. Har 35 dager igjen til termin, og regner med at keisersnittdatoen min blir en ukes tid før. Så nedtellingen er i full gang.
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 WOW-tar av meg hatten for deg, Nino. Så fantastisk ditt svangerskap er! Nyt hvert sekund, for meg er det begynt å bli virkelig tungt, med masse kjipe plager som bekkenlåsning (ja, låsning og ikke løsning..)og ekstremt masse kynnere. Jeg trente 5-8 økter i uken før "plagene" tok knekken på meg, så må si jeg bøyer meg i støvet av beundring(og misunnelse..) over at du klarer å trene 5 dager i uken. Sukk....skulle ønske det var meg.. Er i uke 34, så en uke under dere.. Men gleder meg ENORMT til å se den lille- måtte derfor skrive noen ord her jeg også;o) Fin lørdagskveld ønskes dere alle.. Husk idag er det LOV å spise snop.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå