spurvemamma Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Heisann Har endelig fått min babywatcher! Når jeg prøver den så er det mest min egen puls jeg får frem. Har såvidt funnet det jeg tror er babyens. Da var det 140 og senere 110. Dette varer bare et øyeblikk så mister jeg tallet fra displayet. Er dette vanlig. Er nå i 16 uke.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 jeg har hørt at mann ikke kan høre det før i 3 trimester...
Doronia Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Heisann:) En kan høre hjerteslagene fra uke 12, men du hører di som regel nede ved skambeine ditt. Om pulsen var på 140, så er d nok lille tassen din:)
M&MH Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 jeg har også fått en sånn idag og har det samme problemet som deg, finner ikke hjertelyden...bare min egen puls!!Blir jo ganske irriterende, for hørte hjertelyden hos lege forrige uke...men får vel prøve å være litt tålmodig, det er absolutt ikke lett!! Jeg er bare i 14 uke så...
MissUnderCover Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Er veldig vanskelig å finne den selv så tidlig, jeg måtte liksom presse litt forsiktig "inn" i magen med den for å finne lyden. Var ikke alltid jeg fant den, så ikke noe å bekjymre seg over, finner den nok om ikke så lenge..
familien kaos- komplett Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 hei. lurer sånn p åhva denne babywatcheren er. bekymret osm jeg er hadde det jo vært himla kjekt å kunne følge med babyen... hvordan fungerer den, hva koster den og hvor kjøper man den??
familien kaos- komplett Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 dytter... for jeg vil vite hva dette er!!
spurvemamma Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2007 Hei Jeg kjøpte på anawiz.com. Dyrt. 1300 +400 i toll fra england. Jeg ville ha pga tidligere 2 MA og treng litt trygghet mtp liv. Se og babywatcher.no. Bestilte ikke der pga de ikke fikk inn nye før slutten av februar. Lykke til!
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 jeg har babywatcher, så viss du intressert i den så bare send en meld på nicket mitt
M&MH Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Jeg kjøpte den brukt, for 800 kr...fant forresten hjertelyd istad etter masse leting!! Men ble overrasket over hvor laaangt ned jeg fant den...rett over hårfestet/trusekanten omtrent!! Hører veeeeldig stor forskjell på babyens hjertelyd og min puls...
mammarie Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 hei. Jeg kjøpte min baby-watcher i uke 12 ca. var umulig å høre noe i begynnelsen, klarte kanskje å få opp tallet "150" i 2 sec, men så forsvant det. Men jeg brukte det max 2 ganger i uka da, er veldig skeptisk til for mye bruk av sånt:) Hørte vel ikke hjertelyden skikkelig før uke 18 eller noe.. å nå som jeg er i uke 22(23 i følge bim) hører jeg bare jeg setter den på magen:) så ikke bekymre deg du. Det kommer nok etter hvert!
M&MH Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Jeg er også skeptisk til sånt, litt redd for at det kan skade babyen... men det er jo ingen bevis for at det kan det! Men uansett, det er ikke alle som finner hjertelyden så lett, så tidlig... nå hadde jeg hørt den før hos legen, så jeg regnet med at den var der et sted! Babyen kan jo også "gjemme" seg så du ikke hører den da... må for all del ikke bli bekymret så lenge du føler med deg selv at alt er bra!!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 jeg har oxo en som jeg skal selge,bare å gå på profilen min og legg ijen om noen vil kjøpe den....følger med en halv flaske gel på min oxo...legg ijen mail adr deres på profilen min hvis dere ikke har profil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå