NEI-TIL-LAKEN Skrevet 17. februar 2007 #1 Del Skrevet 17. februar 2007 først komme på egen side når jeg logger på, så må jeg taste klubbsider, deretter taste klubber 2006, og deretter klubb-juli-2006.....og vist jeg da plutselig må sjekke postkassa mi...så må jeg ta hele sekvensen på nytt.....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så irriterende å måtte ha det så tungvint for å komm epå juliklubben...skulle ønske vi låg på hurtig"scrolleren", og da helst ovenfor skravlesiden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 17. februar 2007 #2 Del Skrevet 17. februar 2007 jeg har lagt juliklubben-siden til favoritter. Så jeg går på småtroll 0-1år først å logger på (da slipper jeg å skrive koden hehe) så går jeg på favoritter og julisiden. Mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 17. februar 2007 #3 Del Skrevet 17. februar 2007 Jepp, "favoritter" er løsningen her også;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. februar 2007 #4 Del Skrevet 18. februar 2007 Hi, hi... Jeg er også så lei av å måtte logge på den tungvinte veien... Så jeg er nå innom klubben så hyppig i løpet av dagen at jeg sjelden behøver å logge meg på på nytt! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå